Prvi vtis: Kawasaki Ninja 650, talentirani naslednik v Sloveniji priljubljenega ER-6f

31. 1. 2017
Deli

Matjaža smo poslali v Španijo, da je med prvimi na svetu preizkusil čisto novega Kawasakija Ninja 650, ki je nasledil priljubljen model ER-6f.

Kawasaki Ninja 650, ki so ga izbranim novinarjem predstavili tokrat, v prodajne salone in na ceste prihaja kot naslednik nadvse priljubljenega modela ER-6f. V prijetno topli Španiji ga je med prvimi na svetu preizkusil naš Matjaž Tomažič, ki je v tem zapisu strnil prve občutke, več pa boste lahko prebrali v reviji Avto magazin št. 5, ki izide 2. februarja.

Ninja ni več le ime za superšportnike

Modele Ninja že nekaj časa, še posebej pa od prihoda modelov s 300 in 250-kubičnim motorjev, razvrščamo v tri razrede. Prvi razred predstavlja tista najbolj ekskluzivna (pri Kawasakiju ji pravijo Speciality) in tudi pregrešno draga ter hkrati nezemeljsko zmogljiva družina modelov H2/H2R/H2RR. Druga je za dirkaško športna družina 'Track', v kateri najdemo modele ZX-10R/RR in ZX-6R, tretji pa je razred 'Street' v katerega poleg t.i. 'baby Ninj' sodi tudi Ninja 650. Kljub temu, da je do sedaj vloga tega modela pripadala modelu ER-6f, tokrat ne gre za zamenjavo, še manj pa za evolucijo. Ime Ninja namreč s seboj nosi resno zgodbo, zato jo je bilo pri srednje 'težki' Ninji potrebno napisati povsem na novo.

Kawasaki Ninja 650 je motocikel, ki v ničemer ne razočara. Navdušenci  nad staro šolo bodo v njem prepoznali nekaj dirkaške genetike. Ljubitelji svežih oblikovalskih pristopov in optimalnega razmerja med vloženim in dobljenim pa bodo imeli z iskanjem boljše možnosti obilico dela.

Lahko vam je všeč ali ne. Ninja kot Ninja. A ker ni, vsaj kar se tiče videza, opaziti nobene oblikovalske zmote ali nesreče, si zasluži petico.

Motor ne poka od moči in navora, je pa nastavljen tako, da je vožnja prijetna v vsakem trenutku. Tudi zvok je prijeten. Gotovo sodi med najboljše; če bi se vrtel hitreje, je v njem še veliko rezerve. Ker je v primerjavi s predhodnikom tudi lažji, čistejši in skromnejši pri porabi, je po zaslugi napredka za zdaj ocenjen s petico. Na voljo bo tudi različica s 35 kW.

Kako se na Kawasakiju sedi? Nemogoče je, da bi zadovoljil potrebe vseh okusov. Vendar je neutrujajoč in dovolj prostoren. S serijsko dodatno opremo je na tem področju mogoče storiti veliko in ga prilagoditi lastnim potrebam.

Cena je poštena in zelo podobna kot jo imajo podobni motocikli pri konkurenci. Trenutno pravih neposrednih tekmecev nima.

Matjaž Tomažič
Foto: Ulla Serra

Cena: 7.015,00 EUR

Zastopa: DKS d.o.o.
Jožice Flander 2, 2000 Maribor
tel +386 2 460 56 10, e-mail: info@dks.si, www.dks.si

Tehnični podatki Kawasaki Ninja 650

MOTOR (ZASNOVA): dvovaljni, štiritaktni, tekočinsko hlajeni, vbrizg goriva, električni zagon motorja
GIBNA PROSTORNINA (CM3): 649 cm3
NAJVEČJA MOČ (KW/KM PRI 1/MIN.): 50,2  Kw/68,2 KM pri 8.000 vrt./min
NAJVEČJI NAVOR (NM PRI 1/MIN.): 65,7 Nm pri 6.500 vrt./min
MENJALNIK, POGON: 6-stopenjski menjalnik, veriga
OKVIR: cevna rešetka, jeklo
ZAVORE: spredaj 2x kolut 300 mm, zadaj kolut 220 mm, ABS serijsko
VZMETENJE: spredaj  teleskopske vilice, zadaj nastavljiv enojni blažilnik
GUME: 120/70-17, 160/60-17
VIŠINA SEDEŽA (MM):  790
POSODA ZA GORIVO (L): 15
MEDOSNA RAZDALJA (MM): 1410
TEŽA ( Mokra-KG): 193

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja