Strupena Honda CBR 1000 RR že v naših rokah

10. 2. 2008
Deli

Najnovejša Honda Fireblade je strup. Strup, ki ti po žilah preplavi telo in te zasvoji z adrenalinom. Kljub nizkim temperaturam smo se na Grobniku zabavali. Profi, kot je Marko Jerman, ki bo v sezoni 2008 vozili s tako Hondo v prvenstvu superstock, pa je že beležil čase 1.35. Ljudje, zunaj je bilo le 9-10 stopinj! ! !

Priznamo, da smo sedli na novo Fireblade z malo predsodka, predvsem pa z veliko mero previdnosti. Saj ne, da človek ne bi zaupal Contijevim gumam, v katere je bila obuta šarmantno rdeča lepotica, le rahla burja in temperature okrog 10°C niso ravno tisto, česar smo vajeni, ko gremo k sosedom na obisk. Veliko konjev in hleden asfalt pa nikoli nista bila zmagovalna kombinacija za podiranje hitrostnih rekordov.

No, a za prvi občutek je bilo tudi to dovolj. Z nekaj več rezerve kot ponavadi smo jo preganjali po dirkališču in še enkrat ugotovili, da je to čistokrvni dirkalni stroj, ki z uporabo na cesti nima več dosti skupnega. Motor gre v tretji prestavi in pri nekje 3.000-4.000 vrtljajih okrog 100 km/h! To je pri zelo umirjeni vožnji, s komaj kaj odprtim plinom! ! ! Vsak pameten motorist pa ob današnji prenatrpanosti cest dobro ve, da je več kot 160 km/h po deželski cesti samomor (pa pustimo sedaj zakonsko predpisane omejitve in podobno).

Fireblade je dala takoj vedeti, da je manjša od predhodnice, na njej se sedi najbolj brezkompromisno doselej in če bi nam zavezali oči, bi se morali precej potruditi za določitev razlik med CBR 600 in CBR 1000. Da, igrača je majhna, kompaktna in zelo lahkotna.

Motocikel je na stezi odličen. Natančen in lahkotno vodljiv, z odličnimi zavorami. Z vzmetenjem se sicer nismo poigravali, za stezo je bilo nekoliko premehko, a na cesti ravno pravšnje.

O moči, ojoj . . Te pa ji ne zmanjka! Poleg ergonimije in boljše kompaktnosti (zmanjševanja dimenzij, če smo natančnejši) je to največji korak naprej. Če se je še lani kdo pritoževal, da mu je Fireblade preuglajena, naj sedaj poizkusi to. Ohranili so lepo naraščajočo krivuljo, a v zgornji tretjini vrtljajev je tale novinka prava podivjana zver.

178 KM in 171 kg se pač nekje mora poznati.

Pričakujte test v naslednjem Avto magazinu, na www.motomagazin.si pa seveda zabaven video!

PK

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol