Vozili smo: Ducati Scrambler Icon

3. 1. 2019 | Peter Kavčič
Deli

Scrambler je v le štirih letih postal prava prodajna uspešnica in najbolje prodajani Ducati vseh časov nad 500 kubičnih centimetrov prostornine. V tem času so jih prodali več kot 55 tisoč! Je moden, nezahteven in tako vsestranski, da se na njem smeji tako začetniku kot izkušenemu vozniku.

Po prvi predstavitvi leta 2014 je prišel čas za pomladitev, saj je v tem času Scrambler dobil nekaj konkurence. Motor in okvir sta popolnoma enaka in nespremenjena v primerjavi s starim modelom, tako da pri tem ni nekih sprememb ali revolucije. Od daleč spremembe niso tako zelo očitne, od blizu pa se zdaj opazijo novi okrasni stranski pokrovi posode za gorivo iz brušenega aluminija, povsem nov in tudi boljši sedež, ki zdaj ponuja več udobja in je prevlečen iz materiala, ki ne drsi. Sprednja luč ima dnevne LED-luči, tudi v smerokazih najdemo LED-diode. Dvovaljni zračno-oljno hlajeni motor je obarvan v črno. Čeprav gre za cenejši model iz Ducatijeve ponudbe motociklov, boste zdaj na njem našli digitalni merilnik, ki je sicer še vedno nekoliko skromen pri podajanju ključnih informacij, a tiste najosnovnejše, vključno s prikazovanjem porabe, dosega in trenutne prestave ter temperaturo zraka, so v resnici vse, kar potrebujemo. Nova je tudi hidravlična sklopka za še boljši občutek na ročici sklopke.

Izboljšano vzmetenje, ki je zdaj mehkejše in v bistvu bolje pobira neravnine, je tista sprememba, ki sem se je najbolj razveselil, saj je predhodni model znal v udarnih jamah nadležno prenesti sunek v hrbet. Tudi zato je vožnja zdaj bolj mirna in tekoča. Pri Scramblerju pa me je najbolj fascinirala njegova super vsestranska uporabnost. Če sem si zaželel malo adrenalina, sem samo odprl plin in ga globoko nagnil v ovinek in sva že letela pa toskanskih ovinkih, da se mi je smejalo do ušes. Povsem kultiviran je tudi, ko se lagodno, kot s kakšnim čoperjem, voziš in uživaš v okolici, vohaš naravo okoli sebe in začutiš utrip vasic.

Čisto za konec so nam pripravili še manjše presenečenje in so nas zapeljali po makadamski cesti, kjer sem lahko s Scramblerjem povzročil oblak belega prahu za hrbtom, skozi ovinke pa lepo nežno podriftal. Prav v takšnih trenutkih se pokaže dobra zasnova celotnega motocikla, ki ima nizko težišče, zelo uporabno moč in navor, predvsem pa vzmetenje in kolesa, ki lahko ublažijo tudi grbine. Ducati Scrambler je nekakšen športni terenec na dveh kolesih, moderen, uporaben in zabaven, ki ga lahko vozi vsak. Da boste vozili v slogu, ne potrebujete sofisticirane opreme, ampak le odprto jet čelado, kros ali sončna očala, jakno, hlače iz džinsa, nekoliko bolj robustne čevlje, lahke rokavice in to je to. Scrambler je motocikel za skok na morje, s prijatelji na kavo ali pa na moto turo po Balkanu, v vsaki zgodbi se bo dobro znašel. Tudi tisti nasmešek na začetku se mi je spet prikradel na usta, ko tole pišem in zaključujem svoje misli. To pove vse!

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere