Vozili smo: Husqvarna TR650 Strada

15. 2. 2013 | Peter Kavčič
Deli

Husqvarna doživlja preporod. Pod okvirjem bavarskega velikana je legendarni BMW F 650 doživel popolno prenovo v obliki Strade.

(Iz Avto magazina 26/2012)

besedilo: Peter Kavčič foto: Husqvarna

Kot pove že ime, gre za cestni motocikel, torej za preganjanje po asfaltnih vijugah. Je mestni motocikel in hoče odščipniti tržni delež KTM-ovemu Duku in Yamahi XT 660 R. Njeno ime bi najlažje opisali z eno samo besedo: zabava!

Strada nas je navdušila z igrivostjo, nizkim sedežem, širokim in ravnim krmilom, ki daje odličen občutek nadzora, modernim dizajnom in odličnimi voznimi lastnostmi. Navdušeni smo nad dejstvom, da serijsko ponujajo izklopljiv ABS. Čeprav so v jekleni okvir privili preizkušen BMW-jev enovaljni 650-kubični motor, ki ga je sicer v osnovi prispeval Rotax, gre za moderen motocikel, ki ga poganja 58 iskrih 'konjičev'.

Motoristi smo sicer postali razvajeni in hočemo vedno več, toda ta zaloga lepo razporejene moči je zelo uporabna in povsem dovolj za uživanje na dveh kolesih. Kdor se želi peljati lepo in uživati v polaganju ovinkov v supermoto slogu, bo s Strado sedel na pravo stvar.

Novi so: glava motorja, olajšan bat, ojnica, vztrajnik, petstopenjski menjalnik in enota za elektronski vbrizg goriva. Motor je iskriv, povsem dovolj močan, ne trese in je nezahteven za vzdrževanje. Poleg tega ni požrešen, saj bo popil med 3,2 in 4,3 litra bencina na 100 kilometrov, torej boste za 6.990 evrov dobili odličen vsestranski motocikel za zelo širok krog motoristov in motoristk. Da, Strada je odlična izbira tudi za ženske ali recimo začetnike, saj je sedež prijazno nizek, motor pa uglajen. A naj vas to ne zavede; če jezdec hoče, se v ovinke zapodi ostreje kot katerikoli litrski športnik.