Vozili smo: KTM EXC-F 350 2017

1. 8. 2016
Deli

V enduru si vse, kar osvojiš, prigaraš z znojem, trudom in urami na motociklu. Če bi moral izbrati le enega iz KTM-ove ponudbe, bi izbral točno tega!

V Španiji sem imel priložnost preizkusiti, kaj zmore na terenu z vsemi enduro prvinami. Hitre makadame, ozke potke, strme vzpone, blato, skale in kros test. Ne bom trdil, da je bil v prav vsaki situaciji na tem zahtevnem enduro krogu najboljši izbor za točno določen odsek, a ko celoten krog strnem v celoto, je bil povsod zelo prepričljiv. Za ekstremno plezanje bi sicer izbral 300-kubičnega dvotaktnika, ki je lažji, ampak ko sem preizkusil, kje vse lahko pripleza tale EXC-F 350, me to ni pustilo ravnodušnega. Nov okvir, novo vzmetenje (zadaj PDS, spredaj vilice WP Xplor), nove (odlične) zavore in nove plastike z vsemi detajli, ki ti olajšajo delo na motociklu, postavljajo KTM na vrh tega, kar ta hip ponuja enduro. Za osnovo so vzeli motokros motocikel, ki so ga prilagodili za enduro. Bistvo tiči v motorju, ki zaradi novega dizajna združuje moč blizu 450-kubičnemu motorju in agilnost 250-kubičnega motocikla. 350-kubični enovaljnik z vbrizgom goriva je krajši za 20 milimetrov, s čimer pripomore k voznosti in centralizaciji mase, ki se odraža v zelo agilnem značaju celotnega motocikla. Poleg tega jim je uspelo s pomočjo novih tehnologij zmanjšati maso motorja za 1,9 kilograma. Kako vsestranski motocikel je, sem dojel, ko sem 12-kilometrski krog lahko skoraj v celoti prevozil s tretjo prestavo. Ob močnem in prožnem motorju je ta čarobna prestava idealna za vsakršne razmere. Všeč mi je bilo, ker ga ni bilo treba gnati do visokih vrtljajev, da je dal kaj od sebe, tako kot EXC-F 250, in da me ni utrudil kot EXC-F 450.

Z najnovejšo pridobitvijo, sistemom za nadzor proti zdrsu kolesa, me je navdušil tudi med iskanjem idealne linije na kros testu, ki je bil dobro razmočen in na nekaterih delih zelo drseč. Ko tipalo zazna, da se je kolo zavrtelo v prazno, mu odvzame agresivnost in poskrbi, da se moč motorja optimalno izkoristi.

Edini minus je pravzaprav cena, uh, več kot 9.000 evrov je veliko za terenski motocikel, a očitno vseeno ne pretirana, saj je prav EXC-F 350 razprodan med prvimi.

bese­di­lo: Peter Kavčič, foto: Sebas Romero, KTM

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja