Povej mi, kakšen motocikel voziš, in povem ti, kdo si! Ta malce predelani rek je še kako umesten. In tale Suzuki ima zelo zanimiv značaj.
V resnici tudi ne more biti drugače, če vzameš boljše reči z različnih polic v svojem skladišču. Tako je nastal tudi GSR 750, ki je fuzija dveh svetov. Pritegne že s svojim videzom, saj je izredno agresivno oblikovan, in daje slutiti, da ga razganja od moči in da je vedno pripravljen na dirko. Dirkanje z njim po cesti odsvetujemo, saj je tako kot športni kabrioleti narejen za uživanje v ovinkih, s katerimi se lahko tudi resneje spopade v primerjavi z drugimi motocikli, ki so bolj namenjenimi turizmu. Večina njegovih komponent je namreč prišla iz športa.
Motor je posodil legendarni GSX-R 750, ki so ga za cestno rabo nekoliko ukrotili, mu malo priprli največjo moč in povečali navor v spodnjem območju vrtljajev. Zdaj zmore 106 'konjev' pri 10.200 vrtljajih na minuto. Je najzmogljivejši motocikel iz Suzukijeve družine cestnih ali po njihovo 'street' motociklov, med katerimi najdete tudi Gladiusa in nepogrešljivega Bandita. No, medtem ko je GSR 750 na vrhu te lestvice, je mali novinec Inazuma 250 na dnu, in čeprav sta v sorodu, sta popolnoma drugačna. Pri okvirju in vzmetenju so sicer pazili, da to ni povsem dirkaško, a za na ceste, sploh za naše, ki so velikokrat slabo vzdrževane, je na trenutke kar pretrdo. Sploh zadnji blažilnik.
A vsi, ki se radi dinamično peljete skozi ovinke, boste morali sprejeti ta kompromis. To niti ni težko, ker GSR 750 svojemu vozniku na asfaltnih vijugah podari toliko veselja, da bo pozabil vsako udarno jamo, ki jo je srečal med potjo do ovinkov. Motor zdravo, športno zapoje (v našem primeru celo iz Yoshimurinega športnega dušilnika) in z odličnim odzivom na dodajanje plina ter z navorom in močjo poskrbi za zelo športne užitke. Zavore z dobro delujočim ABS-om lepo držijo 'športno štimo' in dopuščajo močna zaviranja, ABS pa se vklopi šele takrat, ko je pod kolesi zelo spolzek asfalt ali kaj drugega nepredvidljivega.
Zelo lep vtis žal malce kvari očitno varčevanje. Nikakor se nismo mogli sprijazniti s poceni kromiranim krmilom, ki preprosto ne spada na motocikel s takšnim rodovnikom, kot ga ima GSR 750. Danes ob bogati ponudbi ravnih (motokros) krmil to res ni noben strošek in to je prva stvar, ki bi jo zamenjali. Da med močnim zaviranjem čutiš upogibanje krmila, res ni sprejemljivo. Kakšen ne ravno posrečen zvar mu lahko oprostimo, takega krmila pa ne. Edino, kar bi si še želeli, je več udobja na zadnjem sedežu, kjer manjka tudi ročka ali nekaj, česar se lahko sopotnik oprime. Če se torej nameravate veliko voziti v dvoje, bo slej ko prej treba razmisliti o dodatni opremi, kot je držalo za roke, ki se namesti na odprtino, kjer točimo gorivo.
Cenovno je GSR 750 zanimiv, sploh tisti brez ABS-a, saj ga dobite za 7.790 evrov, za takega, kot smo ga preizkusili mi, pa je treba odšteti vsaj 8.690 evrov.
Besedilo: Peter Kavčič