Vozili smo: Suzuki V-Strom 650 XT ABS

Suzukijev potovalni enduro srednjega razreda je že dolgo na sceni in v tem času si je nabral kar lepo število privržencev. Najnovejšo izvedbo XT s ščepcem terenskosti pa smo preizkusili prvič in z velikim zanimanjem.

Vozili smo: Suzuki V-Strom 650 XT ABS (foto: SaB; Suzuki) SaB; Suzuki
29. 7. 2016

Tudi zato, ker je cena zelo zanimiva, motocikel pa zelo vsestranski in široko uporaben. Od običajnega V-Stroma 650 boste XT-je ločili po kolesih z žičnimi naperami in aerodinamičnim kljunom pred masko, ki naj bi nekoliko zaščitil voznika pred pljuskom vode ali blata, če bi se ta zapeljal čez večjo lužo. No, predvsem pa gre za lepotni dodatek, ki ga nekako poenoti z večjim, 1.000-kubičnim V-Stromom. Rečemo lahko tudi, da gre za sledenje modnim smernicam in trendom, saj opremljen s kovčki in vsemi zaščitami ter meglenkami ne nazadnje sploh ni videti slabo.

V vožnji je dovolj prepričljiv, da bi se z njim odpeljal kamorkoli. Sedi se udobno, z rokami nekoliko bolj naprej, predvsem pa dovolj nizko, da lahko tudi tisti s krajšimi nogami tla dosežejo brez težav. Sedež je velik in udoben, in ko sediš, skrit za vetrobranom, tudi potovalna hitrost okoli 130 kilometrov na uro ni nikakršen napor. Dvovaljnik s 69 'konji' mu zagotavlja dovolj živahnosti, da je vožnja po ovinkih lahko tudi dinamična. V-Strom 650 XT je na ovinkastih cestah ali v mestni gneči dovolj suveren, da ga lahko jemljemo kot resen motocikel. V ovinkih dobro sledi ukazom izza krmila in zanesljivo ostaja v smeri, ki mu jo zastavi voznik. Ne mara pa pretiravanja, vzmetenje in zavore ter menjalnik so povsem kos nalogi, ko govorimo o turistični ali tudi dinamični vožnji. Za podiranje hitrostnih rekordov pa bo treba zajahati kaj drugega iz Suzukijeve ponudbe.

Ker je predvsem motocikel za cesto, je presenetil na makadamu. ABS sicer ni izklopljiv, ampak obut v cestno-terenske gume je brez težav premagal lep kos makadamske ceste. Nekaj avanturista vsekakor je v njem.

bese­di­lo: Peter Kavčič, foto: SaB; Suzuki

Prvi vtis
  • Videz

    Malo se mu poznajo leta in tudi dejstvo, da ima Suzuki v zadnjem obdobju zelo samosvoj pogled na oblikovanje motociklov. Z nekaj dodatne preme za potovanja pa sploh ni videti slabo.

  • Motorji

    Zanesljiv in preizkušen motor je s 69 'konji' kos vsakršni nalogi, ne pričakujte pa presežkov, ki jih zmore na primer 1.000-kubični V-Strom. Navduši nizka poraba.

  • Udobje

    Ker je dokaj nizek, bo všeč vsem, ki nimajo veliko izkušenj in jim veliko pomeni, da so z nogami vedno trdno na tleh. Potovalno udobje je dobro po zaslugi udobnega sedeža in vetrobrana, ki je nastavljiv po višini.

  • Cena

    Preizkušena tehnika in dobra cena sta ključ do priljubljenosti. Tudi vzdrževanje in ohranjanje vrednosti ugodno vplivata na pozitivno oceno.

Prva ocena

Cenovno zanimiv, in če ga ocenimo glede na metre in kilograme, dobite veliko motocikla za svoj denar. Je zelo vsestranski, porabi malo, prav tako ni drag za vzdrževanje. Za vstop v svet potovalnega enduro motociklizma zelo zanimiv in aktualen.

Podatki

Model: Suzuki V-Strom 650 XT ABS

Motor (zasnova): 2-valjni, 4-taktni, tekočinsko hlajeni, 645 cm3, vbrizg goriva, električni zagon motorja
Največja moč (kW/KM pri 1/min.): 51 kW/69 KM pri 8.800 vrt./min
Največji navor (Nm pri 1/min.): 60 Nm pri 6400 vrt./min
Prenos moči: 6-stopenjski menjalnik, veriga
Okvir: aluminijeva zlitina, box
Zavore: spredaj 2 x kolut 310 mm, radialno vpete čeljusti, zadaj 1 x kolut 260 mm, ABS serijsko
Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj nastavljiv enojni blažilnik
Gume: 110/80-19, 150/70-17
Višina sedeža od tal (mm): 835 mm
Prostornina posode za gorivo (l): 20 l
Medosna razdalja (mm): 1.560 mm
Teža (kg): 214 kg
Prodaja:Suzuki Slovenija