Vozili smo: Triumph Street Triple R

20. 9. 2009 | Matevž Hribar
Deli

Ni potrebno veliko: ostrejše zavore, kakovostnejše in v celoti nastavljivo vzmetenje in Triple postane raketa, ki se je lahko bojijo tudi vozniki športnih motociklov. Preizkušeno na Grobniku!

Tistega dne je imel Bridgstone tradicionalno dirkaško druženje na Grobniku. Možnost sem imel peljati superšporten motocikel pa en hiter potovalni enduro in agresivnega cestnega bojevnika z litrom prostornine v dveh valjih, ampak nič me ni tako presenetilo kot 'mali' Triple R.

Široko in visoko postavljeno krmilo v kombinaciji z neverjetno lahkotno ciklistiko zagotavlja tako dober nadzor nad dogajanjem, da sem kar težko verjel, kako hiter in zabaven je lahko slečen motocikel na dirkaškem asfaltu. Na športnih motociklih navadno zaviram že daleč pred prvim zavojem, na R-u pa sem odprt plin držal vse do prvih grbin, ki jih je kakovostno vzmetenje požrlo s tako natančnostjo, da je motocikel med zaviranjem ostal popolnoma miren.

Enako za hribom, čez tiste zoprne luknje, ki ti na trdih superšportnikih obrnejo želodec. Moči iz trivaljnika (enak kot v Triplu brez R-a), predvsem pa prožnosti že iz srednjih vrtljajev je glede na prostornino več kot dovolj. Tudi veselje do vrtenja ima, lučke na armaturni plošči, ki kličejo po prestavi višje, so nenehno modro svetile. Zavore, take kot na športni Daytoni, se izkažejo z natančnostjo in zahtevajo zelo majhno moč v prstu (ali pa dveh) za sunkovito ustavljanje.

Po dveh 15-minutnih vožnjah bi Triumpha najraje namesto nazaj v bokse zapodil še proti Delnicam pa mimo Kočevja naravnost v domačo garažo. Po starih cestah, avtoceste namreč na nagcu niso prijetne. Še kakšna pomanjkljivost? Za okroglega tisočaka dražji je od osnovnega Street Tripla, zaradi česar se cenovno uvršča visoko, blizu 600-kubičnih superšportnikov in tudi kakšnega litrskega 'nakeda'.

Prvi vtis

Videz 4/5

O videzu Triumphov z dvema okroglinama smo že razpravljali. Ali vam je klasika všeč ali ne, presodite sami.

Motor­ 5/5

Trivaljnik je brezpogojni zmagovalec v tem razredu. Prožen in močan z renčečim zvokom brez težav sune na zadnje kolo in se ne ustavi do 240 kilometrov na uro.

Udobje 3/5

Ergonomija je zelo dobra, sedež udoben, vetrne zaščite NI, ročajev za sopotnico prav tako ne.

Cena 3/5

Tisoč evrov je dražji od osnovnega Street Tripla, ampak hej, če gledate nakup zabavnega motocikla skozi denarnico, delate napako. Težko je reči, da je pretirano drag.

Prva ocena 4/5

Ugotavljamo, da bo treba dodati zvezdice za oceno užitka v vožnji, saj bi na tem področju R dobil desetko. Je pa drag in ne preveč udoben. Jasno?

Matevž Hribar, foto:? Matej Memedovič

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja