Kdor vsaj malo pozna zgodovino motociklizma, ve, kaj pomeni oznaka XT pri Yamahi. Gre za ime, ki ga ne gre jemati zlahka, saj ne nazadnje govorimo o začetku sodobnih enduro motociklov. Ta XSR ni novi XT, ampak poklon legendi.
Podobni scramblerji so videti frajersko in ponovno odpirajo prvinskost motociklizma, torej vožnjo, ko številke, milimetri, konji in sekunde niso bili tako pomembni, ampak je bilo prvo in najpomembneje to, da na motociklu preprosto uživaš. XSR 700 XTribute ni samo našminkana različica iz te družine retro klasikov, ampak premore komponente, ki vožnjo naredijo zabavno tako na cesti kot na terenu.
Krmilo je široko in odlično sede v roke ter ponuja zelo dober nadzor med vožnjo. Širše za 40 mm od tistega na običajnem XSR700 s prečko kot pri starih kros motociklih. Sedež je raven, mehko oblazinjen in za 30 mm višji, kar prinaša udobno in sproščeno vožnjo ter več prostora za kolena in samo gibanje na motociklu, ki ga lahko dejansko voziš kot enduro. Ko sva se s kolegom Željkom za vodnikom odpravila na testni krog in zgodnje jutranje snemanje, saj sva morala med prvimi ujeti polet iz Barcelone proti domu, sva se zabavala kot dva najstnika. Nista me motila niti jutranji mraz niti rahel dež. Na vsaki daljši ravnini sva se poigravala z vožnjo po zadnjem kolesu in navijanjem plina, da je Yamahin dvovaljnik veselo zarohnel iz visokonameščenega Akrapovičevega izpušnega sistema, ki je sicer na voljo za doplačilo kot tudi zadnja okrogla luč. Skratka v vožnji je XSR700 XTribute ena sama zabava.
Motor je bogat z navorom, menjalnik pa kratek in natančen. Skupaj z okvirjem in vzmetenjem tvorijo živahen in zelo lahkotno vodljiv scrambler, ki lahko zadovolji tudi zahtevnega voznika.
Pirellijeve rahlo terenske gume ne pripomorejo le k pristnemu videzu scramblerja, ampak so dejansko nudile zelo dober oprijem v vseh pogojih. Rahel dež je lepo namočil asfalt in tlakovane ulice v Tortosi, tako da niso imele lahkega dela. Izkazale pa so se tudi na makadamskih cesticah v delti reke Ebro, kjer so nas obdajale soline in riževa polja.
Če prve vtise strnem v en sam stavek, lahko rečem, da je Yamahinim inženirjem uspelo narediti zabaven, pristen motocikel, ki je vreden svojega dragocenega imena.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj