V času turistične sezone veliko časa preživimo na avtocestah in hitrih cestah. Ko nam pot nepričakovano zaplete okvara vozila, je v gostejšem prometu ter neugodnih vremenskih pogojih še toliko pomembneje, da se odzovete pravilno.
V primeru okvare vozila najprej poskrbite za svojo varnost in varnost potnikov. Vklopite smerne utripalke, vsi potniki naj si nadenejo varnostni odsevni jopič, za vozilom na primerni razdalji postavite varnostni trikotnik ter se umaknite na varno, najbolje za varnostno jekleno ograjo. V predoru se umaknite v smeri uvoza, nikoli naprej. Potem pokličite številko 1970, kjer boste dobili vsa nadaljnja navodila. Na kraj dogodka bodo prišli vzdrževalci družbe DARS in zavarovali kraj dogodka.
Če ste z osebnim vozilom obtičali na voznem, prehitevalnem, počasnem, zaviralnem ali pospeševalnem pasu, bo vaše okvarjeno vozilo odstranila pogodbena avtovleka družbe DARS. Če imate sklenjeno ustrezno zavarovanje, lahko povračilo stroškov uveljavljate pri vaši zavarovalnici.
V primeru, da obstanete na odstavnem pasu, odstavni niši ali počivališču, lahko pokličete svojo asistenco ali pa koristite usluge pogodbenih partnerjev družbe DARS. Vsa navodila prejmete ob klicu na številko 1970. Ob tem uporabnike opozarjamo, da v primeru aktiviranja lastne asistence ob prihodu vozila za avtovleko preverite resničnost podatkov, saj se lahko pojavijo tudi nepooblaščena vozila za avtovleko, ki na kraj dogodka niso bila napotena in lahko za storitve izdajo visok račun.
Ob tem še pojasnilo, da tovorna vozila nad 3,5 tone lahko z avtoceste ali hitre ceste odpelje le pogodbena avtovleka družbe DARS, kar velja tudi za odstavni pas, odstavno nišo in počivališče.