Pri gumarju Dunlop Sava Tires so zato pripravili nekaj nasvetov, kaj storiti, da bomo tudi v zimskih razmerah varno vozili.
Prvi in najbolj pomemben nasvet je, da se je na zimske razmere treba pripraviti še preden se shladi in ceste ostanejo spolzke zaradi poledice ali celo pade sneg. Nekateri vozniki se zaradi varčevanja tudi pozimi vozijo z letnimi gumami, v prtljažniku pa imajo za vsa primer verige, kar sicer dovoljeno, a tudi nevarno. Letne gume namreč pri nizkih temperaturah postanejo trde in manj elastične, zato popusti njihov oprijem. Kakovostne zimske gume nasprotno tudi v mrazu ostanejo mehkejše in bolj elastične, k boljšemu oprijemu pa med drugim pripomorejo tudi lamele na tekalni površini.
Dobro je poskrbeti tudi za vzdrževanje gum. Vsaj enkrat mesečno, predvsem pa pred začetkom zimske sezone, jih je dobro pregledati. Pozorni moramo biti na globino profila na tekalni površini ter na prekomerno ali neenakomerno obrabo tekalne površine. Če so gume obrabljene na robovih, to pomeni da niso dovolj napolnjene, večja obraba na sredini tekalne površine pa je znak prenapolnjenosti. Neenakomerna obraba lahko opozarja tudi na neustrezno geometrijo podvozja, ki zahteva obisk servisne delavnice. Nevarne so tudi različne zareze ali bule na tekalni in bočnih površinah gum, zato se, če jih opazite, čim prej posvetujte z vulkanizerjem.
Ker tlak v gumah vpliva tudi na vozne lastnosti avtomobila, ga je dobro redno preverjati in gume po potrebi napolniti, priporočljivo pa je tudi redno rotiranje, premeščanje med premama, ki pripomore k bolj enakomerni obrabi in daljši življenjski dobi gum ter boljši vodljivosti avtomobila.
Seveda je potrebno tudi redno vzdrževanje samega avtomobila, na varnost pa vpliva tudi vremenskim razmeram prilagojena vožnja.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del