Finska Nokia želi svoj kos tržne pogače tudi med prenosnimi navigacijskimi napravami.
Glavna pomanjkljivost tega prenosnega navigatorja, ki je seveda uporaben tudi v vozilu, je neznanje slovenščine. Nokia 330 vas ne bo glasovno vodila v slovenščini niti vam ne bo postregla s slovenskimi izbirniki. Ti so, če znate enega izmed osmih tujih jezikov, sicer dokaj preprosti in pregledni, med dobre strani naprave pa štejemo tudi kakovostno izdelavo in posrečeno izbiro materialov.
Ker je vakuumski nosilec dokaj tog, se pri vožnji čez neravnine (luknjasta cesta) Auto navigation pogosto zatrese. V primerjavi s preostalimi preizkušenimi navigatorji ima 330 še eno pomanjkljivost: kartografijo. Navteqova (lahko bi zapisali kar Nokijina) Route 66 pozna samo največja slovenska mesta (v Ljubljani in Mariboru vas bo Nokia 330 zapeljala do hišnih številk) in le avtoceste. Medtem ko je pokritost Slovenije slaba, pa je kartografija preostalih evropskih držav podrobnejša, zato je finski navigator uporaben predvsem zunaj meja Slovenije.
Navigiranje Nokie 330 Auto navigation je dobro, ukazi (napotki, če vam je lepše) so podani dovolj zgodaj in dovolj jasno. Barvni zaslon je dobro viden tudi pod kotom in v vseh svetlobnih razmerah. Kartografija in poleg nje fotografije, video in glasbene datoteke (MP3) so shranjene na pomnilniški kartici tipa Secure Digital velikosti 2 GB. 330 omogoča pestro bero nastavitev, od izbire načina vodenja (najkrajša, najhitrejša pot, izogibanje avtocestam, cestninam …) do vertikalnega in horizontalnega 2D- ali 3D-pogleda, in tudi točke zanimanja (POI) ne manjkajo.
Nokia 330 Auto navigation
Cena: 118, 80 EUR
Internet: www.nokia.si
Pomnilnik: 256 MB (+2 GB (SD)), 64 MB RAM
Baterija: litij-ionska (do štiri ure delovanja)
Hvalimo
+ prikaz, vodenje
+ prenosljivost
+ kakovost izdelave
+ zaslon
Grajamo
- togo držalo
- ne pozna slovenščine
Mitja Reven, foto: Alex Štokelj
Novo na Metroplay: Prof. dr. Uroš Ahčan o definiciji lepe ženske in kaj pravzaprav je lepota | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem