ADAC-ov test zimskih gum (ki je enak AMZS-jevemu) je testnemu protokolu izpostavil 28 zimskih gum različnih proizvajalcev v dveh pogosto povpraševanih velikostnih razredih. Nemci nobeni gumi niso podelili ocene 'zelo dobro', svarijo pa pred poceni kitajskimi izdelki.
Test gum si lahko preberete v PDF obliki.
V obeh velikostnih razredih, 185/65 R 15 T in 225/45 R 17 H, so po tri gume dobile skupno oceno 'dobro'. V manjšem so se za najboljše izkazale Dunlopova SP Winter Sport 3D MO, Goodyearova Ultra Grip 7+ in Esa-Tecar Super Grip 7, v večjem pa Michelin Alpin A4, Continental Winter Contact TS830P in vnovič Dunlop SP Winter Sport 3D. Za vse je značilno, da so raznovrstne in se dobro znajdejo na vseh ocenjevanih podlagah, obenem pa ne izkazujejo večjih slabosti, sploh ne takšnih, ki bi jim pokvarile skupno oceno.
Povsem na koncu razvrstitve najdemo kitajsko konkurenco (Westlake SW601, Star Performer Winter . . ), ki se katastrofalno odreže v več disciplinah, pomenljivi pa so rezultati v mokrem, kjer je denimo pri zaviranju s hitrosti 100 km/h zavorna pot v primerjavi z najboljšimi daljša tudi za 20 in več metrov. Ko se najboljši na testu že zaustavijo, imajo vozila, opremljena s kitajskimi gumami, še približno 50 km/h hitrosti, kar je varnostno nesprejemljivo. Na drugi strani so se solidno odrezale celoletne gume, predvsem Goodyearova Vector 4Season, ki se je z manjšimi pomanjkljivostmi v mokrem in na snegu uvrstila v zlato sredino.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del