15 let sistema Flex7

Sistem zlaganja oziroma prilagajanja avtomobilskih sedežev Flex7 letos praznuje že 15 let, saj smo ga prvič videli v Zafiri januarja 1999.

3. 2. 2014

Sedeža v zadnji, tretji vrsti je bilo mogoče posamično ali skupaj zložiti v dno prtljažnika, tista v drugi vrsti pa v dveh korakih podreti, da smo samo v 15 sekundah sedemsedežnik spremenili v dvosedežnik s kar 1.700 litri prtljažnika.

»Želeli smo, da bi bil sistem kar najbolj preprost in bi zahteval kar najmanj napora pri prilagajanju,« je dejal Frank Leopold, oče koncepta Flex7 in direktor Skupine inovativnega inženiringa, odgovorne za študijske avtomobile in napredne zgradbe vozil.

Za drugo generacijo Zafire so Oplovi inženirji leta 2005 sistem premikanja in zlaganja sedežev v drugi vrsti še optimizirali, saj so postali deljivi v razmerju 40 : 20 : 40. Leta 2011 so rešitev še nadgradili, saj ima Zafira Tourer v drugi vrsti tri povsem ločene sedeže, ki se lahko posamično zlagajo v ravno dno, lahko pa se tudi vzdolžno pomikajo v dolžini 210 milimetrov.