Za zelo konkurenčno ceno bodo ponudili terenski oblikovni slog in veliko uporabnosti v majhnih dimenzijah!
Na srečo nad razumno majhnimi mestnimi avtomobili še niso obupali vsi, po uspehu bencinskega Hyundai Casperja v Koreji, bodo njegovo izpeljanko ponudili še v Evropi. Z majhnim zapletom. Slišal bo na ime Inster in bo … električen. Nič hudega, saj naj bi se vstopne cene gibale okoli 26 tisočakov. Relativno s prostornino avtomobila gre seveda za veliko številko, a je vseeno občutno ceneje od glavnih tekmecev v tem električnem razredu, kot sta Fiat 500 in Mini Cooper.
Na voljo bosta dva pogonska sklopa. Pri osnovnem bo baterija s kapaciteto 42 kilovatnih ur napajala elektromotor s 71 kilovati moči (97 ‘konji’), izvedba za ‘dolgi doseg’ pa se bo ponašala z zalogo 49 kilovatnih ur in 84 kilovati moči (115 ‘konji’). Odvisno od pogonskega sklopa in opreme naj bi se električna avtonomija gibala med 300 ter 355 kilometri. Največja polnilna moč bo znašala 11 kilovatov na izmeničnem toku ter 120 kilovatov na enosmernem, kar bi baterijo od 10 do 80 odstotkov napolnilo v manj kot pol ure.
V kabini je prostora za štiri potnike, s presenetljivo prilagodljivo sedežno postavitvijo za ta razred. Zadnja klop je drsna, za prilagajanje prostornosti na zadnji klopi in v prtljažniku po potrebi. Glede na postavitev se ta ponaša z 280 ali 351 litri prostornine. Prav tako se poleg zadnjih naslonjal popolnoma ravno poklopita tudi prednja sedeža, za občasno kampiranje ali temu pripadajočim aktivnostim.
Voznikovo okolje krasita dva 10,25-palčna digitalna zaslona kot ju poznamo že iz drugih Hyundaijevih modelov, boljši občutek prostornosti zaradi prehodne kabine brez sredinske konzole ter kar 64 različnih odtenkov barvne osvetlitve. Opremljen bo tudi s širokim naborom asistenčnih sistemov in Vehicle-to-Load zmogljivostjo, ki omogoči napajanje zunanjih naprav (110V/220V) kot so kavomati ali računalniki.
Inster bo poleti oživel v Koreji, kmalu za tem pa bo zapeljal še na preostale trge. Kasneje naj bi se ponudbi pridružila še različica Inster Cross s še bolj robustnim in terensko navdahnjenim oblikovnim slogom.