Športno-hibridni Peugeot 508 bo dosegel stotico v 4,3 sekunde

21. 2. 2019
Deli

Kot smo že pred dnevi napovedali, Peugeot pripravlja hibridno športno različico Peugeota 508, ki jo bo v Ženevi napovedal s študijo 508 Peugeot Sport Engineered.

Peugeot sicer ni objavil predvidenega datuma izida serijskega avtomobila, ki bo izhajal iz študije, a z njo potrjuje napoved, da bodo pospešili načrte za elektrifikacijo modelov znamke in predstavili vrsto zmogljivih električnih avtomobilov.

Inženirji oddelka Peugeot Sport so si za izhodišče pri razvoju študije vzeli Peugeot 508 Hybrid ter mu izboljšali oblike, zmogljivosti in tudi učinkovitost. Sprednjo premo tako poganja kombinacija turbobencinskega motorja PureTech 200 in 82-kilovatnega elektromotorja, zadnjo pa 150-kilovatni elektromotor. Avtomobil ima torej učinkovit štirikolesni pogon, ki mu pomaga, da v le 4,3 sekunde pospeši do 100 kilometrov na uro in hitro doseže elektronsko omejeno hitrost 250 kilometrov na uro.

Za oskrbo z elektriko skrbi litij-ionska baterija z zmogljivostjo 11,8 kilovatne ure, ki v električnem načinu zagotavlja do 50 kilometrov električne vožnje, v hibridnem načinu pa pripomore k izpustom le 49 gramov ogljikovega dioksida na kilometer, merjeno v skladu s testnim protokolom WLTP.

Zmogljivosti podpira tudi prilagojena zunanja podoba avtomobila v 'selensko sivi' barvi, ki spreminja odtenke, ter z dodatki iz ogljikovih vlaken in vstavki zelene barve, ki namigujejo na zeleno športnost. Drugačen je tudi sprednji tridimenzionalno natisnjeni odbijač, ki je zasnovan tako, da usmerja zrak na hladilnik, nov je tudi zadnji difuzor, precej pa je tudi dodatkov, ki izboljšujejo aerodinamiko.

Notranjost je precej podobna notranjosti serijskega avtomobila, a z udobnimi sedeži iz usnja in alkantare in drugimi dodatki, ki izražajo športnost, kakršne so denimo tri zelene črte na spodnjem delu volanskega obroča, ki je tudi oblečen v alkantaro.

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec