60obletnica avtomobilov z oznako DS mineva v znamenju dejstva, da je DS postal samostojna blagovna znamka.
Leta 1955 so pri Citroenu na avtomobilskem salonu v Parizu predstavili avto, ki je postal naslednik slovitega Traction Avanta, prvega serijskega avtomobila s prednjim pogonom in samonosno karoserijo. Z DS 19 so pri Citroenu naredili velik korak naprej, avtomobili s to oznako pa so ostali (kot DS 20, DS 21, DS Prestige in Pallas ter DS 23) v proizvodnji vse do sredine sedemdesetih let, ko je zgodbo zaključil model SM. V vsem tem času so se lahko pohvalili z množico tehničnih izboljšav, od hidropnevmatskega vzmetenja do smernih luči.
60 let kasneje DS (po uradni ustanovitvi ločene blagovne znamke lani) tudi v praksi postaja samostojna znamka. DS 3, DS 4 in DS 5 sicer svoje korenine še vlečejo iz bližnje preteklosti, ko so imeli pred temi oznakami še ime Citroen, pa tudi Citroenove značke na nosu in zadku, a so po prenovi, ki smo jo prvič spoznali na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, postali (z izjemo DS 3, pri katerem boste na maski še našli Citroenove puščice) tudi oblikovno povsem samosvoji modeli.
DS 5 je že zapeljal na slovenske ceste, na voljo pa je ali s 165-'konjskim' THP turbobencincem v kombinaciji s samodejnim menjalnikom, ali pa s 120, 150 ali 180-'konjskim' HDijem. Šibkejša sta na voljo le z ročnim menjalnikom, močnejši le s samodejnim. Najcenejši je HDi 120 Chic za 29.900 evrov (oprema Chic že vključuje senzor za dež, dvoconsko klimatizacijo, samodejno prižiganje luči, Bluetooth, LED dnevne luči in prostoročni zagon), najdražji pa je HDi 180 So Chic za 37 tisočakov. DS 5 ostaja na voljo tudi kot dizelski hibrid z oznako Hybrid4, tu dizelski motor žene prednja, elektromotor pa zadnja kolesa, sistemska moč pa je okroglih 200 'konjev'.
Sveža DS 4 in DS 4 Crossback (ta ima malo višje podvozje in bolj 'terenski' videz) prihajata na slovenske ceste konec leta.