Nemški avtomobilski tuner ABT Sportsline se je lotil že serijsko silovitega Audija RS6 in ga predelal v cestno dirkaško zverino ABT RS6-E, ki na podlago prenaša moč več kot 1.000 'konjev'.
Kot da 605 bencinskih 'konjev' serijskega Audija RS6 ni dovolj, so mu pri ABT-u moč okrepili na 1.018 konjev, navor pa s 700 na 1.291 njutonmetrov. In kaj povečanje moči in navora prinese v praksi? Medtem ko serijski Audi RS6 do 100 kilometrov na uro potrebuje 3,7 sekunde, njegovo pospeševanje pa elektronika ustavi pri 250 kilometrih na uro, ABT RS6-E s šprintom do 100 kilometrov na uro opravi v 3,3 sekunde, pospeševanje pa ustavi šele pri 320 kilometrih na uro.
Kot pravijo pri ABT-u, ki sicer sodeluje tudi na dirkah električne Formule E, z ABT RS6-E, ki je za zdaj še v prototipni fazi, nekako napovedujejo smer, v katero se bodo avtomobilski tunerji usmerjali v prihodnosti. Njihove stranke se namreč vse bolj ozirajo k hibridnim in drugim alternativnim pogonom. Kot pravijo, so pripravljeni na te spremembe, ABT RS6-E pa je tudi demonstracija tega, koliko potenciala je skritega v prihodnji generaciji pogonov.
V osrčju ABT RS6-E je močan 730-'konjski' oziroma 537-kilovatni turbobencinski motor, ki so mu moč 560 serijskih 'konjev' povečali predvsem s pomočjo lastne krmilne elektronike ABT Engine Control in predelavami izpušnega sistema. Ta motor je tudi edini, ki ABT RS6-E poganja do hitrosti 100 kilometrov na uro, ko se mu pridruži elektromotor, ki za krajši čas – ko voznik pritisne "čarobni gumb" - sprosti moč dodatnih 288 'konjev' oziroma 213 kilovatov in navor 317 njutonmetrov. Ker se moč elektromotorja sprosti le tedaj, ko jo voznik zares potrebuje, je dovolj razmeroma kompaktna baterija s kapaciteto 13,6 kilovatne ure.
Seveda pa pri ABT-u ni vse le v moči pogonskega sklopa, ampak tudi v videzu. ABT RS6-E so tako namenili futuristični videz karoserije v slugu tiskanih vezij, ki se odraža tudi na 21-palčnih aerodinamično zasnovanih kolesnih platiščih. Karoseriji so dodali tudi obsežni aerodinamični paket, za dober stik s podlago pa skrbi znižano podvozje z vzmetmi H&R.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj