Audi je razkril prve uradne fotografije njihovega največjega križanca Q7.
Še pred uradnim razkritjem, ki bo v začetku prihodnjega leta na ameriškem avtomobilskem salonu v Detroitu, je Audi razkril svoj največji in najtežji avtomobil. No, z maso je že tako tako, saj je novinec od predhodnika bistveno lažji, ob tem pa se postavlja z novo obliko, vsaj po slikah sodeč zelo všečno notranjostjo, novimi motorji in seveda novimi tehnologijami vključno z inovativnimi asistenčnimi in multimedijskimi sistemi. Jasno, tudi na račun mase vozila bodo motorji v primerjavi s predhodnikom porabili tudi do 26 odstotkov manj goriva kot v prejšnjem modelu.
Novi Audi Q7 je s 1.995 kilogrami (izvedba 3.0 TDI) najlažji avto v svojem razredu in v primerjavi s svojim predhodnikom tehta 325 kilogramov manj. Zasluge gredo predvsem lahki konstrukciji karoserije, ki je izdelana iz kombinacije različnih materialov, pa tudi povsem novemu podvozju.
Motorje odlikuje zmogljivost in varčnost: 3.0 TDI se ponaša z močjo 200 kW (272 'konj') 3.0 TFSI pa z močjo 245 kW (333 'konj'). Oboje bo zadostovalo, da bo novi Q7 z mesta do 100 km/h pospešil v 6,1 sekunde (TFSI) oziroma 6,3 sekunde (TDI). Dizelski V6-motor se bo v povprečju zadovoljil z zgolj 5,7 litra goriva za 100 prevoženih kilometrov in ob tem v ozračje izpustil 149 g CO2 na km.
Audi Q7 je odličen tudi na področju upravljanja, povezljivosti ter multimedijskih in asistenčnih sistemov. Opremljen je z drugo generacijo modularnega infotainment sistema, pa tudi z Audijevim virtualnim prikazovalnikom. Nov 'all-in-touch' upravljalni element za MMI vključuje veliko površino na dotik, zato je upravljanje z njim enostavno. Od ostalih privlačnih inovacij velja omeniti razširjeni obseg storitev Audi connect, Audijev tablični računalnik za potnike na zadnjih sedežih in dva avdiosistema s 3D-zvokom. Novost je tudi integracija pametnega telefona s funkcijama Google Android Auto in Apple Carplay. Novi Audi Q7 je eden prvih avtomobilov na svetu, ki ima ti dve funkciji.
Kasneje bo na voljo tudi Q7 v hibridni različici in bo Audijev prvi priključni hibrid z dizelskim motorjem. Njegova sistemska moč bo znašala 275 kW (373 'konj'), sistemski navor pa ogromnih 700 Nm, poleg tega bo to na svetu prvi dizelski priključni hibrid s pogonom quattro v segmentu prestižnih športnih terencev. Pri Audiju obljubljajo, da bo za 100 prevoženih kilometrov porabil zgolj 1,7 litra goriva in v ozračje izpustil manj kot 50 g CO2 na km. Ob tem naj bi s polno baterijo samo na elektriko prevozili kar 56 kilometrov.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji