V dirkalniku se moje telo vedno podobno odzove. Najprej opazim tresavico, nato se povišata krvni tlak in utrip, na koncu pa me obliva pot. Možganska kap, infarkt?
Kot lahko vidite na fotografiji, smo na testiranju v Črnem Vrhu nad Idrijo bolj glisirali kot dirkali, a občutki so bili znova tako izraziti, da sem o tem sanjal še nekaj noči.
Dirkalnik je popolnoma osiromašen, pred voznikom so namesto merilnikov le opozorilne lučke za pravočasno pretikanje, ropot dvolitrskega atmosferskega motorja je . . hmm . . prijeten za pet minut in neznosen na daljšem reliju.
Dvestosedem S2000, ki je čez blatnike za pet centimetrov širši kot serijski bratec, pretrese živo vsebino verjetno precej bolje, kot bi Saša Lendero s svojo masažo.
Pri pretikanju s šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom (brez sklopke, s polnim plinom in bučnim pokom iz izpuha! ) 206-kilovatni (ali bolj domače 280-'konjski') peugeot 207 vsakič poskoči, kot bi vas v križišču zadel mestni avtobus s polno hitrostjo, pa tudi lega in zavore so vrhunske.
Če rečemo, da je tudi po poplavljeni cesti želodec prosil za milost, je zgolj dokaz, da so nastavljivo podvozje, prednji zavorni koluti velikosti 355 milimetrov (serijski najšportnejši 207 ima 70 milimetrov manjše) in dirkalne gume res vrhunski.
Štirikolesni pogon, ki temelji na pasivnih diferencialih, je zagotovil celo nekaj varnosti med našim izzivanjem vremenskega rdečega alarma, čeprav za varnost posadke dejansko poskrbijo varnostni lok, štiritočkovni varnostni pas, negorljiv kombinezon in čelada.
Prav, boste dejali, če je res tako dober, zakaj jih ni na naših dirkah več? Poglejte ceno ali pokukajte na porabo goriva, saj se ga ob polnem plinu nateče liter na prevoženi kilometer!
Če pa ste kljub temu odločeni, da bi poskusili, pripravite 150 evrov za najem. Ugodno? Hehe, to je cena za vsak dirkalni kilometer, pa še to brez gum, goriva in prijavnine na reli.
Tehnični podatki
Motor (zasnova): 4-valjni, atmosferski
Gibna prostornina (cm3): 1998
Največja moč (kW/KM pri 1/min): 206/280 pri 8500
Največji navor (Nm pri 1/min): 250 pri 6500
Menjalnik, pogon: sekvenčni (6), stalni 4 x 4
Poraba goriva etapa/HP (l): 25/100
Gume: 18-palčne (asfalt), 16-palčne (sneg) in 15-palčne (makadam)
Masa (kg): 1200
Največja hitrost (km/h): 175 ali 190 (odvisno od menjalnika)
Cena (evrov): 280.000
Aljoša Mrak, foto: Saša Kapetanovič
Vir: www.playboy.si
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?