Adria Mobil lani dinamično, a uspešno

V zadnjem obdobju se v medijih veliko govori o poslovanju skupine ACH, posledično tudi podjetja Adria Mobil, kjer pa zatrjujejo, da je bilo leto 2013 uspešno, a gotovo eno bolj dinamičnih.

24. 1. 2014

Posledično jih je ob neurejenih razmerah v državi (in večjem delu Evrope) prizadel tudi trg počitniških vozil, ki je v preteklem letu upadel za šest odstotkov. Zaradi izplačila bilančnega dobička v višini 27 milijonov evrov v obliki 10-letnih obveznic so družbo v zadnjih dneh precej kritizirali in ji očitali izčrpavanje.

Vendar v Adrii Mobil zatrjujejo, da so poslovanje v preteklem letu zaznamovale tudi nekatere pozitivne številke, ki podjetje kažejo v dobri luči in dokazujejo, da je Adria Mobil finančno stabilna družba, katere aktivnosti so usmerjene v izpolnjevanje pričakovanj kupcev in drugih deležnikov. Tako se lahko pohvalijo z osvojenim prvim mestom na izboru za najboljšo počitniško prikolico v Angliji (z modelom Adora Isonzo), tretjič zapored je tržna znamka Adria prejela priznanje EIA – European Innovation Award – za razvoj novih izdelkov, izpostavljajo pa tudi uvrstitev med prve tri v izboru König Kunde. Ta prestižna nagrada se v panogi karavaninga podeljuje neposredno na podlagi glasovanj kupcev in uporabnikov in je zato svojevrstno merilo konkurenčnosti posameznega proizvajalca.

Adria Mobil je kar 50 odstotkov prodaje ustvarila z izdelki, ki so bili razviti v zadnjih dveh letih. Tako je v preteklem letu na skupno 31 trgih Evrope, Azije, Avstralije in Rusije prodala 7.910 izdelkov.

Izdatno so v razvoj vložili pet milijonov evrov, izračunano pod črto, pa je Adria Mobil v preteklem letu ustvarila 200 milijonov evrov prihodkov od prodaje in ustvarila 10 milijonov evrov dobička. Tako so septembra za tri odstotke v povprečju dvignili plače zaposlenim, izplačali pa so jim tudi regres in božičnico.

Ob tem pa družba sistematično vlaga v tehnološko urejeno delovno okolje, izvaja programe zdravja na delovnem mestu, sistematično spodbuja inovativnost, karierni razvoj zaposlenih ter vlaga v športne in družbeno odgovorne projekte, s katerimi ustvarja in krepi organizacijsko kulturo podjetja.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri