Aerodinamika kot v F1

Pri zanemarljivo daljšem Toyotinem novem Priusu gre bolj ali manj za evolucijo predhodnika, od katerega pa se dovolj razlikuje, da ne moremo pisati zgolj o novem modelnem letu.

10. 2. 2009

Novega Priusa so javnosti predstavili v ZDA, kjer je Toyotin hibrid prava uspešnica. No, resnici na ljubo, prodajne številke v zadnjih mesecih leta 2008 v primerjavi z istim obdobjem 2007 ne dajejo več takšne slike.

Prius nove generacije je lažji, močnejši in učinkovitejši. Prostornino bencinskega motorja so povečali na 1, 8 litra (VVT-i), ob zagotovilih, da je zdaj tudi lažji. Posodobili so tudi sistem Hybrid Synergy Drive, kakor elektromotorju in pritiklinam pravijo pri Toyoti, ki je zdaj tudi lažji in manjši. V novem Priusu je več aluminija (manjša masa! ). Oblikovno gre za drznejšo podobo z značilnim visokim zadkom, celotna oblika pa se lahko pohvali z zelo nizkim količnikom zračnega upora (0, 25 Cd). Pri testiranju v vetrovniku so se zelo posvetili tudi toku zraka pod avtomobilom.

Notranjost je evolucija predhodnika s centralno nameščenimi merilniki, informacijskim zaslončkom na sredini in dvignjeno prestavno ročico. Novost je gumb, s katerim lahko voznik izključi delovanje bencinskega motorja in vozi le na električni pogon. Cena novega Priusa, ki ima zaradi manjših baterij večji prtljažnik in več prostora za glave potnikov, naj bi ostala na podobni ravni še aktualne generacije.

Po podatkih slovenskega zastopnika znamke Toyota bo prišel novi Prius v naše kraje avgusta. Več o evropski specifikaciji novega Priusa bodo pri Toyoti razkrili spomladi v Ženevi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri