V Frankfurtu se bo pod sojem žarometov bleščal Citroënov koncept C5 Airscape, ki že s svojim imenom nakazuje, da se bo iz njega razvil C5 nove generacije.
Morda pa bo C5 Airscape tudi predogled kupe-kabriolet različice C5? Kakorkoli, Airscape ima trdo pomično streho iz ogljikovih vlaken. Streha je zadaj konkavne oblike in spomni na C6, ostale posebnosti koncepta, ki jih bo podedoval tudi novi C5, pa so veliki vstopniki zraka, dolgi žarometi in dvojni zaključki izpušnega sistema. Koncept ima 19-palčna lahka platišča, ki pa jih serijski C5 v osnovni različici ne bo imel.
Po vzoru novejših Citroënov ima C5 Airscape v notranjosti volanski obroč s fiksnim centralnim delom in gumbi, ki so občutljivi na dotik.
Tehnika je narejena tako, da Airscape energijo, ki se sprošča pri zaviranju, shranjuje in uporablja za pogon klimatske naprave in avdio sistema, med dodatnimi ukrepi, ki skrbijo za manjšo porabo goriva, pa je tudi sistem ugašanja motorja, ko avtomobil stoji. Sicer je srce Airscapea 208 "konjski" 2, 7 HDi V6 na bio dizel.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del