Aktivni Leon X-PERIENCE

4. 7. 2014
Deli

Škoda ima Scouta, Volkswagen ima Alltracka, Audi Allroada. In odslej ima tudi Seat 'robustno' različico svojih modelov.

Ne sicer prvič, že pri Altei XL obstaja različica Freetrack, a tokrat povsem na novo, pri novi generaciji avtomobila. Leon X-PERIENCE je nastal na osnovi Leona ST in je opremljen s stalnim štirikolesnim pogonom ter motorji TDI (1,6-litrski s 110 'konji' in dvolitrska s 150 in 184 'konji') ter TSI (1,8-litrski s 132 kW oziroma 180 'konji') in cela paleta najsodobnejših asistenčnih sistemov. Štirikolesni pogon seveda uporablja zadnjo generacijo sklopke Haldex. Pri normalni vožnji sklopka motorno moč prenaša pretežno na sprednji kolesni par. Če vlečna sila tam popusti, se navor v nekaj milisekundah prerazporedi na zadnja kolesa. Serijski je sistem SEAT Drive Profile, ki vozniku omogoča, da karakteristiko servo podpore, dodajanja plina in menjalnika DSG prilagaja svojim željam.

V primerjavi z Leonom ST ima X-PERIENCE za okrog 15 milimetrov višjo lego podvozja in ustrezno večji je tudi odmik od tal.

Robusten videz dajejo Leonu X-PERIENCE zaščitne obloge vratnih pragov in kolotekov ter sprednji del z velikim odprtinami za zajemanje zraka in integri­ranimi meglenkami s funkcijo smerno prilagodljivih luči ter sprednji usmernik zraka z aluminijastim videzom. Tudi zadku daje pečat novi odbijač z vstavkom aluminijastega videza.

Leon X-PERIENCE bo na slovenske ceste zapeljal jesen, cene pa še niso znane.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol