Preobrat: Giulia bo vseeno drugačna, ko je bilo napovedano

20. 3. 2025 | Gregor Žvab
Deli

Novica bo razveselila najbrž vse ljubitelje italijanskih avtomobilov, najbolj pa seveda Alfiste.

Alfa Romeo pod novim vodstvom Santa Ficilija spreminja svojo strategijo prehoda na elektrifikacijo. Čeprav je znamka sprva načrtovala popoln prehod na električne modele do leta 2027, je zdaj jasno, da bo naslednja generacija Giulie na voljo tudi s hibridnim bencinskim pogonom.

Preobrat: Giulia bo vseeno drugačna, ko je bilo napovedano
Alfa Romeo

Elektrika, hibrid ali oboje?

Kot pišejo pri Autoexpressu, bo nova Giulia temeljila na Stellantisovi STLA Large arhitekturi, ki bo omogočala tako popolnoma električno kot hibridno različico. Ta odločitev odraža spremenjene tržne razmere in upočasnitev povpraševanja po izključno električnih vozilih v Evropi. Še leta 2022 je takratni izvršni direktor Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato, zagovarjal prehod izključno na električne modele, a so tržne razmere prinesle večjo prilagodljivost. "Če se ekosistem spremeni, se lahko prilagodimo," je že pred časom dejal Imparato.

Poleg Giulie bo na enaki platformi izdelan tudi prenovljeni Alfa Romeo Stelvio, ki ga pričakujemo že letos, medtem ko bo Giulia sledila v letu 2026.

Stelvio in Giulia sta tudi še v zrelem obdobju svojega življenja zelo iskana avtomobila, ki še vedno pobereta tudi kakšno od mednarodnih nagrad.
Stelvio in Giulia sta tudi še v zrelem obdobju svojega življenja zelo iskana avtomobila, ki še vedno pobereta tudi kakšno od mednarodnih nagrad.
Alfa Romeo

Impresivna električna avtonomija in zmogljivosti

Električna različica Giulie bo imela domet do 800 km (497 milj) po standardu WLTP, odvisno od baterijskega paketa, ki bo na voljo v velikostih od 85 kWh do 118 kWh. Poleg tega bo Giulia ponujala izjemno hitro polnjenje, saj bo mogoče v eni minuti dodati do 32 km dosega.

Če bo model opremljen z dvema motorjema, bi lahko imel štirikolesni pogon in pospešek od 0 do 100 km/h v le dveh sekundah. To bi Giulio uvrstilo med najhitrejše limuzine na trgu, kar bi bil velik preskok v primerjavi z obstoječimi modeli.

Preobrat: Giulia bo vseeno drugačna, ko je bilo napovedano
Alfa Romeo

Bo Quadrifoglio ostal?

Usoda različice Quadrifoglio še ni popolnoma jasna, a Stellantisova tehnologija omogoča zmogljivejše modele s 400- ali 800-voltno arhitekturo in do 443 KM na motor, kar pomeni, da bi lahko imela električna Giulia Quadrifoglio več kot 800 KM in štirikolesni pogon.

Če bo Alfa Romeo obdržala bencinsko različico Quadrifoglia, lahko pričakujemo prisilno polnjen šestvaljni motor s hibridnim sistemom za dodatno moč in učinkovitost.

Preobrat: Giulia bo vseeno drugačna, ko je bilo napovedano
Alfa Romeo

Ohranjanje vozniške izkušnje

Alfa Romeo je skozi svojo zgodovino stremela k vozniško usmerjenim avtomobilom in Ficili zagotavlja, da se to ne bo spremenilo niti pri električnih modelih. "Tudi če imam v avtu tono baterij, želim, da daje občutek lahkotnosti," je dejal nekdanji izvršni direktor Imparato.

Da bi ohranili avtentičnost, bo pri razvoju STLA Large arhitekture sodeloval Fabio Migliavacca, ki je bil odgovoren za razvoj Giulie GTA – modela, ki velja za enega najboljših vozniških avtomobilov znamke.

Preobrat: Giulia bo vseeno drugačna, ko je bilo napovedano
Alfa Romeo

Kdaj prihaja nova Giulia?

Alfa Romeo bo novi Stelvio predstavila še letos, Giulia pa bo na trg prišla v letu 2026. S tem bo italijanska znamka še naprej ponujala vozila, ki združujejo italijansko strast, športnost in napredno tehnologijo.

Oboževalci znamke upajo, da bo v prihodnosti prišel tudi nov GTV ali Duetto Spider, a kot pravi Alfa Romeo, bo to možno šele, ko bo znamka finančno stabilna.

Pri naših sosedih se obetajo boljši časi. Rešitelji pa prihajajo s Kitajske

Novo na Metroplay: Borut Pahor in Saša Lošić (Plavi Orkestar) odgovorita na ključno vprašanje – je bolje biti pijan ali star?