Ljubitelji tradicionalne italijanske znamke bi utegnili biti razočarani ...
Prihodnji modeli Alfa Romeo, vključno z naslednjo generacijo Giulie in Stelvia, bodo prekinili dolgoletno tradicijo znamke s stransko nameščenimi registrskimi tablicami zaradi novih predpisov o varnosti pešcev.
Veliko število modelov italijanske znamke ima nameščene registrske tablice na eni izmed sprednjih strani. Ta tradicija se je začela leta1955 z modelom Giulietta Spider in se danes nadaljuje z modeli Giulia, Tonale in Stelvio. Odmaknjena namestitev omogoča, da je Alfina trikotna "scudetto" maska vidna brez ovir.
Začenja se z Juniorjem
Nedavno predstavljeni Alfa Romeo Junior ima centralno nameščeno tablico, oblikovalski direktor podjetja Alejandro Mesonero-Romanos pa je za Autocar potrdil, da bo enako pri električnih različicah Giulie in Stelvia, ki bosta predstavljeni v prihodnjih letih, ter pri vseh prihodnjih modelih.
"Tablice ne moremo več postaviti na stran zaradi homologacijskih predpisov za varnost pešcev," je dejal Mesonero-Romanos. Sprememba se nanaša na spremembe v novih Splošnih varnostnih predpisih Evropske unije, ki bolje ščitijo pešce v primeru trka z avtomobilom.
"Nekateri zvesti privrženci Alfe Romeo, ki menijo, da Alfa Romeo ni prava Alfa, če nima registrske tablice na strani, ne bodo zadovoljni, vendar je v zgodovini veliko lepih Alf, ki imajo tablico v sredini: imam Alfetto in Giulio letnik 1968, ki imata centralno tablico in izgledata čudovito", je še povedal, ter dodal: "To nam bo omogočilo simetrijo, zato sem zadovoljen - sem eden tistih, ki mu je všeč tablica na sredini."
Naslednika bosta električna ...
Naslednja generacija Stelvia bo predstavljena prihodnje leto, Giulia pa bo sledila leta 2026, oba modela pa bosta temeljila na novi "STLA Large" električni platformi. Mesonero-Romanos je potrdil, da je zasnova obeh modelov zdaj dokončana in potrjena, ter dodal, da sta "fantastična". "To je tisto, kar ljudje pričakujejo od Giulie v smislu športnosti, s super kul kupejem – več pa vam ne povem."
Mesonero-Romanos je potrdil tudi, da bodo naslednje generacije Giulie in Stelvia EV vključevale "svežo interpretacijo" scudetta, čeprav ni podrobno pojasnil, kako bo prilagojen za osrednjo registrsko tablico. Potrdil pa je, da bo zaradi pomanjkanja potreb po hlajenju pri električnem pogonskem sklopu scudetto imel zaprto grafično obliko, podobno povečanemu 3D učinku logotipa, uporabljenega na Juniorju.
"Pri Alfi uporabnost in dizajn vedno hodita z roko v roki: naslednja generacija avtomobilov bo imela zaprt logotip, ker bodo električni avtomobili, in ne moremo imeti funkcije scudetta, kot je bila prvotno zamišljena."
Alfa je eden redkih glavnih proizvajalcev, ki trenutno ponuja stransko registrsko tablico na svojih modelih, čeprav so to imeli tudi drugi avtomobili, od Mitsubishija Lancerja do Bugattija Chirona.
Preberite še: