Alfa Romeo je ženevski avtomobilski salon izkoristil za predstavitev vseh različic nove limuzine srednjega razreda Giulie, s katero obuja še eno svoje zgodovinsko ime.
Potem, ko je bila jeseni že predstavljena najbolj športna različica Quadrofoglio, so zdaj znani podatki tudi o osnovni različici, ki bo preprosto Giulia, in različici z vmesno stopnjo opreme Super. Kot pravijo v Milanu, nova Giulia uteleša bistvene elemente, ki so od nekdaj zaznamovali znamko: odličen dizajn, inovativne motorje, odlično razporeditev teže, edinstvene tehnične rešitve in najboljše razmerje med močjo in težo avtomobila.
Giuliine elegantne proporce izhajajo iz nove platforme z zadnjim pogonom, ki ji zagotavlja kratke previse, dolg motorni pokrov, mišičaste boke in najdaljšo medosno razdaljo v segmentu. Teža je enakomerno razporejena med prednjo in zadnjo premo, novo vpetje z dvema trikotnima vodiloma in štirivodilno zadnjo premo pa so nastavili tako, da hkrati zagotavlja dinamične vozne lastnosti in udobje.
Ob predstavitvi bodo pod motornim pokrovom na voljo štirje motorji, 2-litrski turbobencinski z močjo 200 'konjev', 2,2-litrska turbodizelska z močmi 150 in 180 'konjev' in bencinski motor 2,9 V6 BiTurbo, ki bo moč 510 'konjev' razvijal v različici Quadrofoglio. V novi Giulii bo premiero doživel tudi novi 8-stopenjski samodejni menjalnik z ročicami ob volanskem obroču.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji