Milano je prvi električno gnani in najmanjši Alfa Romeo v ponudbi.
Tega naslova se po letih modelne suše sedaj počasi, a zanesljivo navajamo. Tu je novi Alfa Romeo Milano, ki je s 4,17 metra dolžine, 1,78 metra širine in 1,5 metra višine najmanjša Alfa v ponudbi. Alfa ima torej spet mestni, kombilimuzinski avtomobil (gre sicer za križanca), ki je po velikosti nekje med Mitom in Giulietto. Milano ima pri 400 litrih enega večjih prtljažnikov v razredu.
Milano je najnovejši uporabnik Stellantisove tehnične plaftorme CMP, ki omogoča tako električne kot bencinske oziroma hibridne pogone in je torej soroden Jeepu Avengerju in Fiatu 600, pa tudi Peugeotu 2008 na primer.
Eden vpadljivejših avtomobilov v razredu
Z agresivnim izrazom sprednjega dela in zanimivo izvedbo tradicionalnega "scudetta" je Milano gotovo eden bolj zanimivo oblikovanih avtomobilov v razredu. Žarometi so polni LED matrični. Na zadku pride lepo do izraza napis Alfa Romeo, zadnje luči v obliki bumeranga pa sicer že skoraj preveč spominjajo na nekatere ostale električno gnane avtomobile (MG4, KIA EV6, ...).
Tudi v notranjosti je nekaj prepoznavnih in nepogrešljivih elementov iz Alfine zapuščine - ohišje voznikovega 10,25-palčnega zaslona denimo, pa potem okrogle ventilacijske odprtine. V različici Veloce je videti precej alcantare - na športnih sedežih in na armaturni plošči.
Elettrica in Ibrida, z električnim pogonom tudi Veloce
Električno gnani Milano se imenuje Elettrica, hibridni pa Ibrida - enostavno in obenem popolno poimenovanje, kot znajo le v Italiji. Elettrica bo na voljo s 115 kilovati (156 KM) ali 177 kilovati (240 KM) moči v različici Veloce. Slednja bo imela mehansko zaporo diferenciala, neposrednejše krmiljenje, širši kolotek, robustnejša stabilizatorja, športno vzmetenje in zavore ter 20-palčna platišča. Elettrica ima sicer baterijo z zmogljivostjo 54 kilovatnih ur in 410 kilometri dosega.
Ibrida bo imel v osnovi blago hibridiziran 1,2-litrski bencinski motor s 100 kilovati moči ter možnost štirikolesnega pogona Q4 - verjetno z dodatnim električnim motorjem na zadnji osi - kot pri Avengerju.
Preberite še:
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem