Med štirinajsterico Stellantisovih znamk je Alfa Romeo v zlati sredini, kar se tiče prodajnih rezultatov. Največ zaslug ima za uspeh znamke trenutno njihov vstopni model Junior.
V prvi polovici leta 2025 so se globalne dobave Alfa Romeo povečale za 20 odstotkov, Junior pa z več kot 45.000 naročili postaja prava uspešnica.
Generalni direktor znamke Alfa Romeo Santo Ficili je v pogovoru za Car Magazine spregovoril o prihodnosti. Legendarno italijansko znamko je označil za "edino Stellantisovo premijsko znamko". Čeprav se izjava morda sliši nenavadno, velja poudariti, da Stellantis Maserati uvršča med »luksuzne« znamke, ki tekmujejo v višjem segmentu.
Ficili z navdušenjem govori o prihodnosti znamke in o bodočih modelih. Podrobnosti ni razkril, vendar je že napovedana naslednja generacija Stelvia, ki bo predstavljena še letos. Do konca prihodnjega leta naj bi dobili tudi zamenjavo za Giulio, čeprav novi model ne bo neposreden naslednik, imel bo namreč drugačen slog karoserije.
Ficili trdi, da dediščina Alfa Romea daje Stellantisu možnost izumiti, kar koli želijo. Vendar je na koncu to posel, ki mora ustvarjati dobiček, da bi preživel, poudarja prvi mož Alfe Romea. Zato proizvajalec daje prednost križancem pred športnimi avtomobili. Ponovna uvedba modelov 8C in GTV je bila sicer v načrtu, a so oba projekta odpovedali, še preden bi prišla v proizvodnjo.
Tisto, kar mora Alfa izumiti, je način, kako privabiti kupce, ki sicer izbirajo enega od treh nemških luksuznih proizvajalcev – a po nižji ceni. Superšportnik 33 Stradale je bil soliden poskus izboljšanja imidža znamke, vendar si ga ne more privoščiti vsak, saj gre za vozilo za milijonarje.
Novi val modelov naj bi pomagal obrniti trend v ZDA, kjer prodaja upada, za razliko od drugih večjih trgov, kjer podjetje beleži dvomestno rast. V razvoju je večji SUV, zasnovan predvsem z mislijo na Severno Ameriko, ki bo konkuriral modelom, kot je Porsche Cayenne.
Na koncu Ficili poudarja: "Imeti moramo pravo prodajno mrežo. Vedno ponavljam, da potrebujemo prave prodajalce – ne le za prodajo avtomobilov, temveč tudi za kakovostno poprodajno storitev našim kupcem."