Se Honda S2000 res vrača? To pa bi bilo nekaj

22. 6. 2023 | Gregor Žvab
Deli

Že sama misel na to, da bi v letu 2023 dobili avto, ki bi primerno nasledil legendarno Hondo S2000, se zdi kar malo »grešna«. A pri Hondi so očitno precej resni.

Honda S2000 je na trg prišla ob 50-letnici japonske tovarne. Takrat je veljala (in še vedno velja) za nekakšen tehnološki presežek tistega časa, saj je iz atmosferskega, dvolitrskega motorja iztisnila slabih 180 kilovatov moči (240 KM), z motorjem, nameščenim za sprednjo osjo in posledično praktično z idealnim razmerjem teže med sprednjimi in zadnjimi kolesi pa poskrbela tudi za izjemne vozne lastnosti. Da se je motor zavrtel prek 9000 obratov v minuti, je bila zgolj smetana na torti.

Vse okoli Honde S2000 je povzročilo, da je že v času svoje proizvodnje veljala za enega najbolj zaželenih roadsterjev na svetu, v zadnjih letih pa so jim cene na trgu astronomsko poskočile in dobro ohranjeno je za normalen denar praktično nemogoče dobiti.

Zato je toliko bolj navdušujoča novica, da Honda razmišlja o nasledniku legendarnega roadsterja. Za to, da temu dejansko lahko verjamemo, je kar nekaj razlogov. Najbolj oprijemljiv je, kot poročajo na britanskem portalu Autocar, izjava podpredsednika evropskega dela Honde Toma Gardnerja, ki je ob napovedi še nekaj drugih novih modelov dejal: »Letos praznujemo 75 let – S2000 smo imeli pri 50 ... kdo ve.«

Dovolj dober razlog, da ob taki informaciji ljubitelji Hondinih športnih modelov zastrižejo z ušesi. Že leta 2017 je takratni predsednik Honde Takahiro Hachigo dejal, da prihajajo želje po nasledniku S2000 z vsega sveta in da jih pri Hondi jemljejo zelo resno, tako da če bo zanimanje dovolj veliko, novi S2000 zagotovo pride. Ob tem je takrat še dodal, da v tistem trenutku še ni bil pravi čas.

Ali je pravi čas v letu 2023? Zagotovo. Glede na spremembe, ki se obetajo v naslednjih letih, je za pravega roadsterja, z motorjem na notranje zgorevanje, najbrž sedaj ne le pravi, temveč zadnji trenutek. Morda pa Honda ob 75-letnici preseneti s čim drugim, sploh glede na to, da so lani končali proizvodnjo zadnje generacije Honde NSX. Kot je torej dejal Tom Gardner, kdo ve ...

Preberite še: 5 evropskih klasikov, ki niso vredni nostalgije

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja