Renault bo v Ženevi predstavil Alpine Vision,, že dolgo najavljani športni izdelek kot zamisel začetka nove znamke iz Renaultovih konstrukcijskih zmogljivosti.
Hkrati s predstavitvijo študije so v Monte Carlu predstavili tudi nov oddelek, ki bo skrbel za dokončanje vizije Alpine, kar naj bi se zgodilo konec letošnjega leta. Tedaj bo nared prvi športni model (za zdaj še nima dodatne oznake). Gre za čistokrvno športno zasnovo s sredinskim motorjem, zelo lahko konstrukcijo in zmogljivim štirivaljnim motorjem z dodatnim polnjenjem s turbopuhali. Pričakujemo lahko, da bo ta tekmec avtomobilom kot je novi 718 Boxster (ali kasneje 718 Cayman) zmogel okoli 300 'konj', skupna masa avtomobila pa naj bi bila okoli 1.100 kilogramov.
Renault noče predstaviti nikakršnih podatkov o zmogljivosti ali tehničnih rešitvah, kar hranijo najbrž za predstavitev serijskega Alpina na oktobrskem pariškem salonu. Študija se predstavlja z zelo všečno obliko. Glavni oblikovalec pri Alpine, Antony Villain je poskrbel za videz, ki je sodoben, a hkrati tudi ohranja veliko elementov iz prvotnega Alpine A110. Carlos Ghosn, ki je otvoril predstavitev novosti, je tudi predstavil novo vodstvo oddelka Alpine, ki bo ob primernem uspehu prvega modela mogoče kdaj postal tudi posebna Renaultova znamka. Oddelek bo vodil Michael van der Sande (doslej direktor marketinga skupine Renault), Bernard Ollivier, ki je doslej vodil projekt Alpine, pa je bil imenovan za namestnika generalnega direktorja Alpine.
Na novinarsko predstavitev v Monte Carlu so Renaultovci povabili tudi 86 lastnikov zgodovinskih Alpine A110 ter z vožnjo na Col de Turini počastili uspehe tega avtomobila na raliju Monte Carlo v poznih šestdesetih in zgodnjih sedemdesetih letih prejšnjega stoletja.
Alpine Vision bo javnosti prvič predstavljena na avtomobilski razstavi v Ženevi v začetku marca. (TP)
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"