Pri podjetju Volkswagen Gospodarska vozila z novim Amarokom vstopajo v razred srednje velikih poltovornjakov oziroma pickupov.
Četrti model te znamke je prvi pickup, ki je bil razvit v Nemčiji. Robustni VW prihaja na trg v prvi polovici leta 2010 (v Evropo v drugi polovici prihodnjega leta) s štirivratno dvojno kabino ali z enojno. Karoserija počiva na okvirju, oblikovno pa je ta 5, 25 metra dolgi VW predvsem pompozen in robusten, a hkrati tipičen predstavnik svoje tovarne.
Oba žarometa sta povezana prek maske hladilnika, blatniki so precej poudarjeni. Zadek kaže predvsem enostavnost in uporabnost. Pri Volkswagnu so prepričani, da jim je z Amarokom uspel zelo kakovosten pickup. Izdelujejo ga v argentinski tovarni Pacheco v Buenos Airesu. Na začetku prodaje bo robustnež stavil na dva turbodizelska motorja.
Dvakrat prisilno polnjeni agregat 2.0 TDI z vbrizgom prek skupnega voda razvije moč 120 kW in navor 400 Nm, ki je na voljo že pri 1.500 /min. Drugi motor je štirivaljni TDI z 90 kW, enim turbopuhalom in 340 Nm. Oba motorja sta povezana s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Štirikolesno gnani Amarok naj bi z 80-litrsko posodo za gorivo zagotavljal domet tudi prek 1.000 kilometrov, saj za šibkejšega TDI-ja obljubljajo tudi le 7, 6-litrsko porabo goriva, 2.0 TDI pa naj bi bil le za dva deci bolj žejen.
Foto: Volkswagen