Novi Audi, ki je prvi avtomobil te znamke v tako majhnem avtomobilskem razredu (mini avtomobili, segment A0), išče seveda tudi (ali predvsem) nove kupce, ki doslej Audijev še niso imeli. V prvi vrsti so to predstavniki populacije, ki jo imenujemo BIG (Base of Innovative Generation, temelj inovativne generacije), torej tisti kupci, ki so mladi, razgledani, poslovno že uspešni, a tudi premožni.
Letos kani slovenski zastopnik prodati nekaj več kot 80 teh avtomobilčkov, prihodnje leto pa že okrog 150. Takrat se bodo sedanji paleti motorjev postopno pridružili trije novi, in sicer 90-kilovatni 1.4 TFSI, 77-kilovatni 1.6 TDI ter 132-kilovatni 1.4 TFSI za različico S1. Ob vseh znanih dejstvih pa morda še dve pojasnili. Da A1 nima klimatske naprave serijsko (mimogrede: tudi Mini je nima), je globalna strategija Audija (in ne slovenskega zastopnika, so pa pri Porscheju Slovenija ponudili ugoden paket s klimatsko napravo), nastala pa je tudi manjša zmeda pri ponudbi motorjev.
Na voljo sta namreč dve različici 1.4 TFSI S-tronic s povsem enako močjo (90 kW), drobna razlika je le v izpustu ogljikovega dioksida (eden 119, drugi 122 gramov na kilometer) ter v ceni (prvi 20.420, drugi 20.500 evrov). Prva od omenjenih različic je bila posebej razvita za trge, kjer pomeni izpust, manjši od 120 gramov na kilometer, precejšnjo davčno olajšavo, a zaradi nekaterih tehničnih razlik ta (čeravno za spoznanje cenejša) različica ne more biti opremljena z vsemi elementi dodatne opreme kot druga različica. Med njimi so tudi 18-palčna kolesa in panoramsko strešno okno.
Sicer pa velja poudariti, da poleg vseh možnih dodatkov, ki spreminjajo videz A1, pri Audiju ponujajo tudi paket S-line (zunanji, notranji ali oba), poleg tega pa še Competition kit za zunanjost (spojlerji, pragovi, možna tudi naknadna vgradnja) in notranjost (dve možnosti) ter samolepilne folije Competition kit v slogu dirkaških avtomobilov. (VK)
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj