Če je A4 klasika, A4 Avant pa uporaben trenden kombi, je A5 Coupé športna klasika, četrti vogal pravokotnika, če si to predstavljate geometrijsko, pa je A5 Sportback – malo kupeja, malo kombija, navsezadnje pa tudi malo limuzine.
Pri nas je že na prodaj, in sicer je (ob primerljivi opremi) za 800 evrov cenejši od kupeja (! ) ter za 3.800 evrov dražji od limuzine A4. V prvi fazi je na voljo 19 pogonskih kombinacij (motor in menjalnik ter pogon), nekaj avtomobilov je že na voljo, posebne želje pa udejanjijo v roku enega meseca. Zanimivo je, da je A5 Sportback (sicer le milimetrsko, a vseeno) najdaljši v svoji družini in z največjo medosno razdaljo, pri sprednjem pogonu pa ima stabilizacijski ESP tudi program elektronske prečne zapore. Usnje v njem je serijsko, dvolitrski motorji z ročnimi menjalniki pa imajo tudi sistem start-stop. Bencinski A5 Sportbacki (moči od 132 do 195 kilovatov) stanejo od 38.644 do 53.289 evrov, turbodizelski (105 do 176 kilovatov) pa od 38.796 do 53.891 evrov. (VK)
Foto: Audi