Audi naj bi po prvotnih napovedih v teh dneh predstavil svoj prvi pravi električni avtomobil Audi E-tron, a so predstavitev prestavili na zgodnje jesenske dni, bolj natančno na 17. september v kalifornijskem San Franciscu. Seveda bomo tam, da vam razkrijemo vse podrobnosti o njem.
Razlog za zamudo naj bi bila tudi aretacija Audijevega predsednika uprave Ruperta Stadlerja in iskanje njegovega naslednika, ki bo prevzel predstavitev novega avtomobila. Stadler je sicer napovedal, da bo Audi do leta 2020 na trg pripeljal tri popolnoma električne avtomobile. Poleg serijskega Audija E-trona bosta to še štirivratni Gran Turismo in predstavnik razreda kompaktnih avtomobilov. Do leta 2025 naj bi v vseh avtomobilskih razredih predstavili 20 novih električnih in hibridnih modelov.
Če lahko sklepamo po predprodukcijskem prototipu, ki smo si ga marca ogledali na avtomobilskem salonu v Ženevi, bo Audi E-tron s polnimi baterijami lahko, merjeno po standardu WLTP, prevozil do 400 kilometrov, za kar bo zaslužna predvsem zmogljiva baterija s kapaciteto 95 kilovatnih ur. Baterijo bo mogoče na hitri polnilni postaji napolniti v dobre pol ure, na 400-voltnem priključku z močjo 11 kilovatov pa bo za polnjenje potrebnih osem ur in pol. A več bo jasno sredi septembra.
Audi je napovedal tudi, da bo spremenil pristop do prodaje avtomobila. Funkcije svojega Audija E-trona bodo namreč lahko kupci izbrali kar na spletu, kar je sicer del načrta, da do leta 2025 razširi digitalne storitve na spletnem portalu MyAudi. Nekaj je znanega o cenah E-trona, ki se bodo v Nemčiji začele pri 80.000 evrih.