Gre za osnovno različico Audijeve e-tron GT družine, a vstopna cena je še vedno šestmestna.
Audi je razširil svojo električno paleto vozil z modelom e-tron GT quattro, ki predstavlja vstopno različico znotraj družine električnih Gran Turismo modelov. Gre za vozilo, ki s kombinacijo dolgoročnega dosega, štirikolesnega pogona in prepoznavnega dizajna cilja predvsem na kupce, ki iščejo električno alternativo v višjem srednjem razredu.
Doseg do 622 kilometrov in do 430 kW moči
Pogon vozila sestavljata dva elektromotorja s skupno močjo 370 kW, ki se z aktivacijo funkcije Launch Control poveča na 430 kW. Energijo zagotavlja baterijski sklop s kapaciteto 105 kWh (neto 97 kWh), kar po podatkih proizvajalca omogoča do 622 kilometrov dosega (po WLTP).
Podpira ultrahitro polnjenje z močjo do 320 kW, pri čemer je v idealnih pogojih mogoče baterijo napolniti za približno 285 kilometrov dosega v desetih minutah. Učinkovitost polnjenja izboljšuje tudi vgrajen sistem za predhodno pripravo baterije glede na izbrano pot.
Znana oblika z nekaj poudarki
Zunanjost ostaja v skladu z oblikovno usmeritvijo GT modelov – poudarjene športne linije, nizek koeficient zračnega upora (0,24) in značilna zaprta maska z integriranimi dovodi zraka. Zasnova ne prinaša večjih presenečenj, a vizualno sledi obstoječim različicam znotraj GT družine.
Notranjost ponuja predvidljivo raven prostornosti in udobja. Vozilo ima 405-litrski zadnji prtljažnik in dodatni prednji prostor s 77 litri, ki služi predvsem za shranjevanje dodatne opreme. Zadnja klop je deljiva in zložljiva, kar omogoča prevoz daljših predmetov.
Na prednjih sedežih sta nameščena športna sedeža z osemstopenjsko električno nastavitvijo in integriranima vzglavnikoma. Vgrajeni elementi iz materialov, kot je Alcantara, sledijo standardom v višjem segmentu električnih vozil.
Vozna dinamika in pogon quattro
Vozilo uporablja električni štirikolesni pogon quattro, ki razporeja navor med sprednjo in zadnjo osjo glede na razmere. Po podatkih proizvajalca je novinec približno 30 kilogramov lažji od modela S e-tron GT, kar naj bi pozitivno vplivalo na dinamiko vožnje in porabo energije.
Model e-tron GT quattro izdelujejo v Audijevem obratu Böllinger Höfe v Nemčiji, kjer nastajajo tudi druge različice te družine. Začetna cena znaša 108.900 evrov, naročila pa so že mogoča.
Model dopolnjuje obstoječo ponudbo, v kateri se že nahajajo različice S e-tron GT, RS e-tron GT in RS e-tron GT performance. Z modelom quattro želi Audi doseči širši krog kupcev, ki jih zanimajo električni modeli z nekoliko bolj umirjenimi specifikacijami.