Na srečo bo na stari celini ostalo vse ... po starem.
Audi je na Kitajskem predstavil novo znamko električnih vozil, pri kateri bodo modeli nosili zgolj ime Audi, brez prepoznavnega logotipa s štirimi krogi. Ta poteza je namenjena privabljanju mlajših kupcev na največjem avtomobilskem trgu na svetu.
Nemška premijska znamka, ki je v lasti Volkswagnove skupine, je lani združila moči s kitajskim proizvajalcem SAIC za skupni razvoj električnih vozil pod to novo znamko, prvi model pa nameravajo začeti prodajati prihodnje leto.
S tem korakom želita Audi in SAIC ponovno pridobiti tržni delež na Kitajskem, kjer tradicionalne znamke, tako domače kot tuje, izgubljajo pred konkurenco, osredotočeno na električna in hibridna vozila. Že avgusta je Reuters poročal, da bo nova znamka brez Audijevega logotipa s štirimi krogi.
Razvoj vozil, prilagojenih izključno kitajskemu trgu, omogoča tujim proizvajalcem boljše prilagajanje ogromni bazi potrošnikov. Nova serija električnih vozil temelji na arhitekturi, ki sta jo skupaj razvila Audi in SAIC. Audi je poudaril, da bo za te modele bolj kot kdaj koli prej uporabljal lokalne dobavitelje in tehnologije.
Projekt cilja na mlajše voznike, ki želijo napredne tehnološke funkcije, kot so sistemi za pomoč vozniku, je povedal Fermin Soneira, direktor projekta, na dogodku v Šanghaju, kjer so predstavili prvi koncept popolnoma električnega sportback modela.
»Kupci tukaj so bistveno mlajši kot drugod po svetu – v premijskem segmentu je povprečna starost 30 do 35 let, medtem ko je drugod po svetu povprečna starost 55 let,« je pojasnil Soneira.
Poleg sportbacka nameravata partnerja v naslednjih treh letih predstaviti še dve vozili, vključno s športnim terencem.
Po podatkih Kitajskega združenja avtomobilskih proizvajalcev je Audi v prvih devetih mesecih leta 2024 na Kitajskem prodal manj kot 15.000 električnih vozil. Za primerjavo, kitajski premijski znamki Nio in Xpeng sta v istem obdobju prodali približno deset- oziroma sedemkrat več.
Audi trenutno na Kitajskem prodaja električne modele s prepoznavnim logotipom, kot so Q4 E-tron, izdelan s partnerjem FAW, Q5 E-tron crossover v sodelovanju s SAIC in Q6 E-tron, ki ga razvija s FAW in bo na trg prišel še letos.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del