Audi je za predstavitev na avtomobilskem salonu v Frankfurtu pripravil dolgo pričakovano študijo Audi e-tron quattro concept, napoved novega električnega športnega terenca, ki ga bo uvrstil med Q5 in Q7.
Audi je študijo e-tron quattro concept zasnoval kot povsem električni avtomobil. Oblikovno sledil načelu "Aerosthetich", ki izraža kombinacijo tehničnih ukrepov za nemoten pretok zraka in kreativnega oblikovanja. Po zaslugi premičnih aerodinamičnih elementov spredaj, na bokih in na zadku ter aerodinamično optimiziranega dna se lahko pohvali z odličnim količnikom zračnega upora 0,25, ki tudi pripomore k dosegu več kot 500 kilometrov.
Športno-terenski karoseriji so namenili nizko karoserijo s kupejevsko notranjostjo, v kateri je dovolj prostora za štiri potnike. Za tehnično osnovo služi vzdolžna modularna platforma druge generacije, ki zagotavlja precej manevrskega prostora pri vgradnji pogonskega sklopa in baterij. Velike litij-ionske baterije so vgrajene pod potniško kabino med obema premama in zagotavljajo nizko težišče, ki je v prid vozni stabilnosti in dinamiki avtomobila. Dva elektromotorja sta vgrajena na zadnjo, eden pa na prednjo premo, čemur so botrovale izkušnje z dirkalnikom Audi R8 e-tron. Takšna razporeditev motorjev študiji hkrati zagotavlja dinamičnost in energetsko učinkovitost.