Audi je pripravil pravo ofenzivo modelov s črko S v imenu, saj bo na avtomobilskem salonu v Frankfurtu predstavil Audije S6, S6 Avant, S7 in S8.
Audija A6 in A7 poganja bencinski motor 4.0 TFSI V8 z dvema turbopuhaloma, ki je menda bolj športen in za 25 odstotkov bolj varčen od 5,2-litrskega atmosferskega motorja V10 iz predhodnika. 309 kW moči in 550 Nm navora je več kot dovolj, da S6 do 100 km/h pospeši v 4,8 sekunde, S6 Avant in S7 pa v 4,9 sekunde. S8 poganja konstrukcijsko in volumensko enak močnejši motor, ki mu 382 kW moči in 650 Nm navora zadostuje, da v 4,2 sekunde pospeši do 100 km/h. Vsi dosežejo elektronsko omejeno največjo hitrost 250 km/h. S6 in S7 ob tem porabita 9,7 litra, S6 Avant 9,8 litra, S8 pa 10,2 litra bencina na 100 kilometrov.
K dobri ekonomiki pripomore tudi sistem 'cylinder on demand', ki motorju ob manjši obremenitvi omogoča gospodarnejše delovanje z le štirimi motornimi valji. Omeniti velja še sedemstopenjski menjalnik S-tronic, štirikolesni pogon quattro, aktivno zračno vzmetenje in program za izbiro vozne dinamike. Karoserija je zaradi 20 odstotkov aluminijastih delov na S6 in S7 ter skoraj izključne rabe aluminija na S8 precej lažja od tekmecev, vsi pa seveda razpolagajo tudi z izčrpnimi elektronskimi pomagali, med katerimi izstopa denimo sistem za dušenje hrupa Active Noise Cancelation.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj