Prepogoste spremembe poimenovanja modelov so med kupci povzročili zmedo in nezaupanje. Rešitev? Spremenili bodo poimenovanje modelov ...
Pri Audiju so se v zadnjih letih že večkrat poigravali z novim poimenovanjem modelov. Najprej so klasične motorne oznake kot sta recimo 2.0 TDI in 3.0 TFSI nadomestili s številkami kot so 40, 50 in 55, ki so predstavljale razpon moči v kilovatih. Kasneje so spremenili še poimenovanje modelov – električni modeli so dobili soda števila (Q4, Q6, A6), tisti z motorji z notranjim zgorevanjem pa liha (A5, A7, Q5).
Audi A4 je postal A5, A6 bo ostal A6
Tako se je Audi A4, ki je že desetletja uveljavljen bencinski ali dizelski model spremenil v A5, ki je bil pred tem več kot desetletje njegova kupejevska ali kabrioletna izvedba. A4 pa bi moral postati le električen model. Posledično bi nekdanji A6 moral postati A7, novi A6 pa bi bil le električen.
Kupci so bili nad spremembo več kot očitno zmedeni in je niso sprejeli. Rešitev? Ja, znova bodo spremenili strategijo poimenovanja ... Novi termično gnani Audi A6, ki bo predstavljen 4. marca, bo ohranil svoje ime, namesto da bi se preimenoval v A7, kot je bilo prvotno načrtovano.
Vračajo se na prvotno strategijo
Marco Schubert, vodja prodaje in marketinga, je dejal: »Imena naših modelov bomo zdaj izbirali tako, da bodo že na prvi pogled razkrila svojo velikost in položaj v modelni paleti ter kupcem nudila intuitivno orientacijo.« Torej, kot nekoč, ko je že vse imelo smisel.
To pa ne reši vseh težav, nekaj modelov je namreč ostalo v prehodnem obdobju. Termično gnani model A5 bo ohranil svoje ime, medtem ko bo njegov električni ekvivalent postal A4. Prav tako bo električni SUV Q6 ohrani svojo sodo številko, ICE različica Q5 pa bo obdržala liho številko.
Novo na Metroplay: "Treba je poznati žalost, nesrečo in poraz, da lahko ceniš vse te uspehe" | SIDDHARTA INTIMNO