Audi prodal več kot milijon vozil

Družba AUDI AG je leta 2008 prvič v svoji zgodovini dosegla napovedano prodajo milijon vozil.

19. 1. 2009

Na vseh svetovnih trgih skupaj je bilo prodanih okoli 1.003.400 Audijevih avtomobilov, kar pomeni, da se je prodaja v primerjavi s predhodnim letom povečala za 4, 1 odstotka (2007: 964.151). Decembra so se prodajne številke zaradi uvedbe novega modela Audi Q5 in uspešno pomlajene družine modelov A4 dvignile še za 17, 4 odstotka glede na predhodni mesec, tako da je bilo prodanih okoli 82.800 vozil (2007: 70.523).

„To že 13. rekordno leto zapored je uspeh, ki ga je dosegla celotna Audijeva ekipa. Vsem bi se v imenu upravnega odbora rad zahvalil za vloženi trud, “ je dejal Rupert Stadler, predsednik uprave AUDI AG. „Na teh močnih temeljih bomo gradili tudi v napornem letu 2009. Naši dolgoročni cilji so ambiciozni: želimo, da Audi postane najbolj privlačna prestižna znamka na svetu.“

Audi je porast prodaje zabeležil predvsem na evropskih trgih in tudi v regiji Azija–Pacifik. Prodajne številke v Zahodni Evropi so decembra znašale okoli 53.900 vozil, kar je za 22, 7 odstotka več kot decembra 2007 (2007: 43.969). V celotnem letu 2008 je Audi na teh trgih prodal okoli 667.000 avtomobilov, tj. 2, 5 odstotka več kot v predhodnem letu (2007: 650.407). Ti izvrstni rezultati so Audiju prinesli tudi rekordne tržne deleže v Zahodni Evropi in Nemčiji.

V regiji Azija–Pacifik je Audi decembra prodal okoli 14.000 novih vozil; to predstavlja porast prodaje v višini 15, 6 odstotka (2007: 12.097). V celotnem letu je bilo tam prodanih 155.100 Audijevih vozil, kar je za 15, 6 odstotka več kot v letu 2007.

V ZDA, ki za ingolstadtskega proizvajalca avtomobilov predstavljajo tretji največji izvozni trg, je bilo v letu 2008 prodanih 87.760 Audijevih avtomobilov; s tem so bile prodajne številke za 6, 1 odstotka nižje od rezultatov v letu 2007 (2007: 93.506). Decembra je bilo tam prodanih 7.712 Audijev, kar je 9, 3 odstotka manj kot leto poprej (2007: 8.504).

Foto: Audi

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri