Audi Prologue Allroad

20. 4. 2015
Deli

Audi v Šanghaju predstavlja študijo, ki po besedah njegovih predstavnikov ob petnajsti obletnici prvega Audija Ollroad Quattro odraža svežo interpretacijo tipičnih zamisli tega avtomobila in namiguje na prihodnje smernice bavarske avtomobilske znamke.

Audi Prologue Quattro, že tretja študija z besedo "prologue" v imenu, naj bi odražal kombinacijo visoke tehnologije, neomejene vsakdanje praktičnosti in vpadljive elegance. Kot dosedanji predstavniki družine Allroad Quattro njegovo podvozje obvlada kombinacijo udobne vožnje na tlakovanih cestah in brezpotjih. Njegov operativni koncept omogoča tudi digitalno interakcijo med voznikom in potniki, vtično hibridni pogonski sklop pa navduši z silovito močjo v kombinaciji z majhno porabo goriva in izpusti.

Osnovo pogona tvori motor 4,0 TFSI V8 z dvema turbinskima polnilnikoma, ki skupaj z elektromotorjem, integriranim v osemstopenjski samodejni menjalnik, razvije silovito največjo moč 540 kilovatov in navor 900 njutonmetrov, ki se na podlago seveda prenašata preko vseh štirih koles. Avtomobil v 3,5 sekunde doseže 100 kilometrov na uro, ob tem porabi 2,4 litra goriva na sto kilometrov in v zrak izpusti 56 gramov ogljikovega dioksida na kilometer. Elektrika je shranjena v litij-ionski bateriji s kapaciteto 14,1 kWh, ki menda zadostuje za 54 kilometrov električne vožnje.

Vozniku in potnikom je namenjena prostorna potniška kabina s štirimi posameznimi sedeži in neprekinjeno osrednjo konzolo. Armaturna plošča voznika obkroži kot površina s tremi dotičnimi zasloni, sopotniku pa je namenjen posebni zaslon, preko katerega si konfigurira zabavno-informativne funkcije in jih posreduje tudi vozniku. Na osrednji konzoli je dodatni OLED zaslon, ki omogoča upravljanje klime in zabavno-informativnih funkcij. Podoben zaslon OLED je namenjen tudi potnikoma na zadnjih sedežih, ki si lahko z njim urejata svoj življenjski prostor ali pa komunicirata z voznikom. Izstopa tudi funkcija "butler", preko katere avtomobil s pomočjo njegovega pametnega telefona prepozna potnika in mu nastavitev sedežev in klime uskladi z vnaprejšnjimi nastavitvami.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol