Audi je na avtomobilskem v Ženevi napovedal, da bo prihodnje leto začelo izdelovati priključno hibridnega Audija Q7 E-Trona Quattra, in predstavil dizelsko različico, avtomobilski salon v Šanghaju pa je izkoristil za predstavitev bencinske različice.
Audi Q7 E-Tron 2,0 TFSI Quattro je v osnovi enak dizelskemu Audiju Q7 E-Tronu 3,0 V6 TDI Quattru, le da je njegov hibridni pogon zasnovan na bencinskem štirivaljniku 2,0 TFSI, namenjen pa je kitajskemu in ameriškemu trgu, kjer dizli niso priljubljeni. Bencinskemu motorju pomaga elektromotor, ki je integriran med bencinski motor in osemstopenjski samodejni menjalnik, preko katerega je moč pogonskega sklopa razporejena na vsa štiri kolesa. Bencinski motor in elektromotor skupaj razvijeta 367 "konjskih moči" (270 kW) in 700 njutonmetrov navora, dovolj, da 5,05-metrski športni terenec v 5,9 sekunde doseže 100 kilometrov na uro in pospešuje do 220 kilometrov na uro. Ob tem menda ne porabi več kot 2,5 litra bencina na sto kilometrov in v zrak izpusti 60 gramov ogljikovega dioksida na kilometer.
Za zalogo elektrike na krovu skrbi 168-celična litij-ionska baterija, ki s kapaciteto 17,3 kWh omogoča do 53 kilometrov električne vožnje. Skupni doseg avtomobila znaša 1020 kilometrov. Polnjenje omogoča dvofazni polnilnik z močjo do 7,3 kilovata, ki ob ustrezni infrastrukturi baterijo napolni v poltretji uri. Zalogo elektrike sicer obnavlja tudi regenerativno zaviranje, posebna toplotna črpalka pa omogoča, da se odvečna toplota motorja in baterij izkoristi za gretje kabine, s čimer se dodatno prihrani električna energija in podaljša električni doseg avtomobila.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj