Tovarna namreč po 75 letih delovanja zapira svoja vrata.
Audi je napovedal konec proizvodnje svojega največjega električnega SUV-ja, modela Q8 e-tron, ki bo tovarno v Bruslju zadnjič zapustil 29. februarja. Kljub prizadevanjem podjetja, da bi našlo novega kupca za obrat, bo tovarna po 75 letih delovanja zaprla svoja vrata, pri čemer bo brez dela ostalo približno 3000 zaposlenih.
Audi se je s sindikati dogovoril o posebnih ugodnostih za prizadete delavce. Po navedbah podjetja bodo skupna izplačila odpuščenim več kot dvakrat presegla zakonsko določeni minimum.
"Poleg že napovedanega prostovoljnega bonusa vključuje socialni načrt tudi številne dodatne ukrepe podpore, odprte za vse zaposlene. Posebej so predvideni tudi ukrepi za tiste, starejše od 60 let, ter možnosti dodatnega usposabljanja," so zapisali pri Audiju.
Zaprtje tovarne v Bruslju je del širšega prestrukturiranja znotraj koncerna Volkswagen, ki je pred kratkim napovedal ukinitev več kot 35.000 delovnih mest v Nemčiji. Poleg tega bo zmanjšana tudi proizvodnja, pri čemer bo del montaže prestavljen v tujino.
Audi je Q8 e-tron prvič predstavil leta 2018, takrat zgolj pod imenom e-tron. Po prenovi leta 2022 je postal del modelne linije Q8 in bil na voljo v dveh karoserijskih izvedbah, standardni in sportback.
Z ukinitvijo Q8 e-trona bo Audi v prihodnjih letih svojo električno ponudbo prilagodil novim modelom. Podjetje napoveduje nadaljnjo elektrifikacijo, pri čemer bo veliko vlogo igrala platforma PPE (Premium Platform Electric), ki si jo bo delil z drugimi modeli koncerna Volkswagen, vključno s Porschejem Macanom EV in Audijem Q6 e-tron.
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija