Audi je prenovil superšportnika R8, ki mu je poleg oblikovnih izboljšav namenil tudi izboljšane motorje. V Evropi ga bomo lahko kupili na začetku prihodnjega leta.
Tako kupe kot tudi spiderja poganja osvežen motor V10, ki prihaja iz Audijeve tovarne v madžarskem Györu in ima ločen hladilnik olja, ki se zbira v suhem karterju, zato je precej kompakten. Modul s črpalko deluje z različnimi stopnjami črpanja in zagotavlja ustrezno mazanje tudi pri prečnih obremenitvah 1,5 G, zato je primeren tudi za dirkališča, kar dokazujeta uspešni dirkalni različici Audija R8 LMS GT3 in GT4.
Inženirji so precej modificirali tudi podvozje, ki zagotavlja še več stabilnosti in natančnosti, na voljo pa je tudi dinamičen volan z električnim servom. V odvisnosti od motorja so na voljo vozni programi za suho, mokro in zasneženo podlago, ki dinamične parametre avtomobila uskladijo z oprijemljivostjo cestišča. Po zaslugi izboljšanega ESP se najbolje opremljena različica s 100 kilometrov na uro ustavi 1,5 metra prej kot ostale, zavorna razdalja z 200 kilometrov na uro pa je lahko krajša celo za pet metrov.
Izboljšave so vidne tudi na zunanjosti, kjer najbolj do izraza pride prenovljena maska hladilnika s širšo in ožjo vodoravno linijo in večjimi odprtinami za zrak. Širši je sprednji 'splitter', zadaj pa izstopa velik difuzor. Kupci bodo glede na motor lahko izbirali med tremi paketi ureditve zunanjosti ter dvema novima barvama, sivo 'Kemora Grey' in modro 'Ascari Blue'.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj