No, pravzaprav to sploh ni več Audi, ampak ABT, kar je pravzaprav še boljše.
Abt je v svetu avtomobilizma znan predvsem kot predelovalec, a uspehe v nemškem touring prvenstvu nizajo že več kot 20 let. Leta dirkanja prinesejo ogromno izkušenj in svoje dirkaško znanje bodo zdaj ponudili tudi kupcem. Ti bodo lahko zdaj kupili posebno različico R8 LMS GT2, ki so jo razvijali dve leti.
20 let Audija RS6: Takole se mu bodo poklonili pri ABT
XGT
Tako se bo imenoval dirkalnik, ki ga je mogoče registrirati za cestno vožnjo. Sredinsko nameščeni V10 motor zmore 640 KM (470 kW). Da se s koles na asfalt prenese kar največ moči, skrbi izpiljena in prilagodljiva aerodinamika; ne manjka zakrilc, zavihkov, rež in usmerjevalnikov zraka. Da motor lahko diha s polnimi pljuči, skrbi odprtina za zajem zraka na strehi. Merilnik hitrosti se ustavi pri 310 km/h na uro. Dirkalnik za na cesto tehta 1400 kg, kar je manj od Audijevega RS3.
Dodelali so tudi vzmetenje, ki je prilagodljivo v vseh mogočih parametrih. Ker na dirkah šteje vsaka stotinka, je pomembno tudi, kako hitro je mogoče menjati gume. Zato ima XGT kot pravi dirkalniki vgrajen pnevmatski dvižni sistem - no, saj pravzaprav je pravi dirkalnik. Platišča so nameščena s sredinskim vijakom in zadnji ter prednji difuzor prav gotovo nista zgolj šminka.
Nekaj udobja ostaja
Ker so vseeno želeli avtomobilu pustiti nekaj vsakdanje uporabnosti, ima ta še vedno centralno zaklepanje, vzvratno kamero, ročno zavoro, smernike, električno nastavljiva stranska ogledala ... tudi klimatska naprava ostaja. V kabini pa je tudi varnostna kletka, čisto dirkaški sedeži in volan ter instrumentna plošča iz dirkalnikov, ki pa je vseeno prilagojena tudi vsakdanji rabi. Nizko težo so kljub vsem "nepotrebnim" udobnim dodatkom uspeli ohraniti z uporabo ogljikovih vlaken.
Za cestni dirkalnik želijo okoli 600.000 evrov. Kupci bodo lahko izbirali med nekaj različnimi barvami in kontrastnimi odtenki, ostalo pa je, kakršno je. Abt bo izdelal 99 primerkov in najbrž so že vsi razprodani; če še niso, bodo kmalu ...
Preberite še: 80 tisočakov za 19 let starega Golfa? Da, ta je vreden toliko!
BONUS VIDEO: Popravni izpit za ‘električnega Golfa’: so pri Volkswagnu odpravili napake?