Avtomobil, ki so mu težo z dodatki iz ogljikovih vlaken in magnezija ter lažjimi sedeži zmanjšali za 85 kg, si osnovo deli z Lamborghinijem Gallardom Performante.
Zaradi manjše teže lažje diha tudi sicer nikakor podhranjeni 5,2-litrski motor V10 z največjo močjo 412 kW in navorom 540 Nm, ki omogoča, da R8 GT Spyder pospeši v 3,8 sekunde do 100 km/h in doseže največjo hitrost 317 km/h.
Za uspešen prenos moči na cestišče skrbijo šeststopenjski sekvenčni menjalnik R-tronic, stalni štirikolesni pogon in za deset centimetrov spuščeno podvozje, za ustavljanje pa keramične zavore.
Poskrbljeno je tudi za udobje v kokpitu, kjer je med drugim tudi Bang&Olufsenov zvočni sistem, za zaščito pred okolico pa skrbi streha, ki se do hitrosti 50 km/h zloži v 19 sekundah.