Audi SQ7 TDI - prvi z električnim kompresorjem

Audi je v senci ženevskega avtomobilskega salona predstavil Audi SQ7 TDI, prvi Q7 z oznako S in drugi Audijev športni terenec z oznako S, ki mu je kot prvemu serijskemu avtomobilu namenil tudi kompresor z električnim pogonom.

Audi SQ7 TDI - prvi z električnim kompresorjem (foto: Audi) Audi
4. 3. 2016

Audi SQ7 TDI namreč poganja 4-litrski motor V8 BiTDI, pri katerem turbinskemu polnilniku za povečevanje tlaka zraka, ki vstopa skozi sesalni razdelilnik, pomaga tudi električno gnani kompresor, ki k povečevanju njegove odzivnosti pomaga predvsem pri nižjih vrtljajih. Motor razvije moč 435 'konj' in navor 900 njutonmetrov, s katerima avtomobil v 4,8sekunde pospeši do hitrosti 100 kilometrov na uro.

Kompresor se napaja iz električnega podsistema z napetostjo 48 voltov, ki sicer napaja tudi drugo novost, aktivni elektromehanski sistem za zmanjševanje nagibanja. Sestavljajo ga elektromotor in tristopenjsko planetno gonilo, ki loči dve polovici stabilizatorja. Na neravni podlagi ju povsem loči med seboj in s tem pripomore k udobnejši vožnji, med hitro cestno vožnjo pa njuno delovanje poveže in zagotovi odlične vozne lastnosti, h katerim sicer pripomorejo tudi športni diferencial, volan na zadnjih kolesih, nizko težišče in elektronika za varnost in pomoč vozniku.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri