Audijev športnik TT praznuje 20-letnico, kar je dobra priložnost za pomladitev, ki bo njegovi tretji generaciji zagotovila še nekaj let aktivnega avtomobilskega življenja.
Spremembe zunanjosti obsegajo novo tridimenzionalno enotno masko, večje stranske vstopnike za zrak in nove možnosti karoserijskih barv in kolesnih platišč. Različicama S in Black Edition so dodali še sprednji 'splinter', ki se razteza do navpičnih vstopnikov, nove poudarjene pragove in preoblikovan zadek, ki so mu dodali fiksno krilce, ki je bilo do zdaj obeležje serije TT RS. Digitalni kokpit v notranjosti po novem ponuja možnost športnega prikaza s podatki o trenutni moči motorja, navoru in sili G, izboljšan je info-zabavni sistem, cesto pa lahko osvetljujejo ksenonski ali LED-žarometi.
Pod motornim pokrovom je 180-'konjski' 1,8-litrski motor TFSI dobil naslednika v obliki 2-litrskega motorja TFSI z močjo 197 'konjev', močnejšemu motorju 2,90 TFSI pa so moč z 230 povečali na 245 'konjev'. Prvi bo nosil oznako 40 TFSI, drugi pa 45 TFSI. Vsi bencinski motorji so poleg tega opremljeni s filtri trdnih delcev, kar je prineslo zmanjšanje moči Audija TTS s 310 na 306 'konjev'.
Audi bo 20. obletnico Audija TT zaznamoval tudi s posebno serijo 'TT 20 years', ki bo omejena na 999 avtomobilov.