Audijev posebnež je zdaj čisto zares dočakal svoj konec, saj so včeraj izdelali zadnjega.
Majhnega kupeja je nemška znamka prvič pokazala na frankfurtskem avtosalonu leta 1995, tri leta kasneje so iz Audijeve tovarne v madžarskem Györu zapeljali prvi. Zdaj je za model TT vsega konec.
View this post on Instagram
Prva generacija
Prva generacija je ob premieri predstavljala oblikovalsko ikono in navduševala kupce. Na voljo sta bili kupejevska in roadster izvedenka. Leta 2006 so ponudili tudi na 1165 primerkov omejeno serijo Quattro Sport - te je poganjal 3,2-litrski VR6 motor. Omeniti pa moramo tudi bejzbolsko usnjeno notranjost - rjavi in posebej prešiti sedeži so še danes izjemno zaželena oprema!
Dve pomembni črki
Druga generacija je trajala od 2006 do 2014, Audi pa je leta 2009 TT opcijsko ponudil še dve črki; R in S. Poleg tega so v drugi generaciji pod pokrov motorja vgradili tudi 2-litrski motor TDI, a le za evropski trg.
Še zadnja
Leta 2014, ko je bil SUV trend že očiten, so predstavili tretjo generacijo TT. Spet so bili na voljo TT S in TT RS, poleg tega pa tudi več posebnih serij - na koncu tudi Final Edition.
TT je bil kot dirkalnik priljubljen tudi v svetu motošporta - leta 2009 je bil celo varnostni avto na 24-urni vztrajnostni dirki v Le Mansu!
To je to
Zdaj je po 25 letih prišel njegov konec. Sicer se je o njem govorilo že celo leto, a včeraj je Audi objavil novico, da so v tovarni izdelali zadnjega. 662.762 Tourist Trophyjev (to pomeni TT) je zapeljalo na ceste. No, mogoče se še kdaj vrne kot električno gnan avtomobil, a v Ingolstadtu o tem še niso prepričani.
Preberite še: 80 tisočakov za 19 let starega Golfa? Da, ta je vreden toliko!
BONUS VIDEO: Popravni izpit za ‘električnega Golfa’: so pri Volkswagnu odpravili napake?
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec